PracaGrupypl.praca.dyskusjekazdy narzeka na brak pracy tymczasem.... › Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    From: "Aga" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Odp: kazdy narzeka na brak pracy tymczasem....
    Date: Wed, 7 May 2003 12:53:01 +0200

    Użytkownik Mystery Me <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b98hrq$hmi$...@a...news.tpi.pl...
    > Na prawde nie wiem co o tym sadzic. Ciagle slysze utyskiwania bezrobotnych
    > poszukujacych pracy ze nic nie ma na rynku... Tymczasem od dwoch miesiecy
    > poszukuje pracownika na stanowisko przedstawiciela handlowego i ? ...
    ZERO!
    > Zanim szanowni grupowicze zaczniecie opowiadac ze stanowisko jest fatalne
    > dla tego nie ma rozsadnych zgloszen, powole sobie wyjasnic ze chodzi o
    > RKS'a do sprzedazy nie paczkow, czy czyscikow, ale dobr inwestycyjncyh i
    > technicznych, a firma zatrudniajaca jest na prawde nie byle jaka.
    Oferowane
> [...]
    > w swojej branzy na prawde jest znana na swiecie (tym razem to nie tylko
    > slogan przyciagajacy kandydatow). Praca jest odpowiedzialna i powazna
    > tymczasem powaznych zgloszen na prawde jest niewiele... a jesli juz sie
    > trafia to np bez znajomosci jezyka obcego. Czy na prawde uczelnie
    techniczne
    > wypuszczaja specjalistow bez znajomosci jezykow obcych? Odnosze wrazenie
    ze
    > obecna sytuacja na rynku pracy zmanierowala bezrobotnych, ktorzy wszedzie
    > doszukuja sie podstepow, falszywych ofert itp tymczasem powazne firmy

    Wydaje mi sie że nie powinieneś tak bardzo uogólniać jeśli chodzi o
    narzekania bezrobotnych. Rzeczywście niektórzy tak szukaja i wybrzydzają
    jakby wogóle nie chcieli znaleźć pracy, ale są tez tacy którym naprawdę
    zależy a mimo to niemają tyle szczęcia lub znajomości czy sił. Ja np. mam
    wykształcenie wyższe humanistyczne znam jezyk ang. bardzo dobrze i ciężko mi
    cokolwiek znaleźć tylko dlatego, że nie mam dośwadczenia. A niestety nikt
    nie chce mi dać chociaż szansy na zdobycie tego doświadczenia. Łapie się
    różnych zajęć dorywczych na umowę zlecenie i szukam, powoli tracę
    cierpliwość i wiarę w siebie ale wierz mi nie jest łatwo więc tak łatwo nie
    oceniaj i nie krytykuj.

    Pozdrawiam
    Aga