PracaGrupypl.praca.dyskusje › kariery kobiet _ dlaczego kobiety dla stołka ida do wyra

  • 1. Data: 2003-06-27 14:37:10
    Temat: kariery kobiet _ dlaczego kobiety dla stołka ida do wyra
    Od: e...@b...pl

    to jest dopiero dramat!!!!!

    ale tak niestety w wielu nie we wszystkich ale w wielu przypadkach to wygląda

    macie jakieś własnie przykłady

  • 2. Data: 2003-06-27 18:06:50
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik <e...@b...pl> napisał w wiadomości
    > to jest dopiero dramat!!!!!
    >
    > ale tak niestety w wielu nie we wszystkich ale w wielu przypadkach to
    wygląda

    > macie jakieś własnie przykłady
    >
    > --
    mówisz o przykładach z własnego życia? - "ladacznica" po SGH ? :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2003-07-04 17:08:30
    Od: "piotr" <p...@i...pl>

    > ale tak niestety w wielu nie we wszystkich ale w wielu przypadkach to
    wygląda

    > macie jakieś własnie przykłady

    bo to suki ktore sie puszczaja

  • 4. Data: 2003-07-04 22:02:34
    Od: "minni" <i...@g...pl>

    > bo to suki ktore sie puszczaja

    taa, a jak owe "suki" nieco okrzepną na stołkach będą szanowanymi paniami
    i zapewne nie wierzyłbyś, że coś takiego mogły zrobić
    i też darzyłbyś ową panią szacunkiem; tyleż osiągnęła :)
    i pamiętaj - one nie przez onanizowanie się pną się w górę
    nie są same w łóżku
    czasami to wybór -awansik albo spadaj ewentualnie awansik albo
    do-końca-życia-tu-będziesz-i-ani-kroku-do-przodu
    minni
    ps.: czysto teoretyczne dywagacje - choć ... opowiadała mi, że u nich odmowa
    szefowi to utrata pracy :(

  • 5. Data: 2003-07-08 01:38:26
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "piotr" <p...@i...pl> writes:

    > wygląda

    > bo to suki ktore sie puszczaja

    kazde tlumaczenie dobre, byle nie musiec sie zastanawiac, czemu tak
    naprawde to one sa na tym stolku, a nie ja....

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 6. Data: 2003-07-08 06:37:32
    Od: f...@p...onet.pl

    A dlaczego edek8 to taki pryszczaty dupe_k ktory g0wno wie
    i zarzuca rozne grupy gnojem?

    FX

  • 7. Data: 2003-07-12 18:13:47
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
    > A dlaczego edek8 to taki pryszczaty dupe_k ktory g0wno wie
    > i zarzuca rozne grupy gnojem?
    >
    > FX
    >

    > --

    Jak to dlaczego, bo jest wozignojem.