PracaGrupypl.praca.dyskusje › jak najszybciej znaleźć pracę?

  • 1. Data: 2003-07-18 17:58:26
    Temat: jak najszybciej znaleźć pracę?
    Od: "Marzena Graczyk" <m...@w...pl>

    Napiszcie mi prosze jak najszybciej można znaleźć prace, bo pilnie jej
    potrzebuje a ogłoszenia w gazetach i nternet nie wystarczają!Pomóżcie!!!

  • 2. Data: 2003-07-18 18:44:47
    Temat: Re: jak najszybciej znaleźć pracę?
    Od: Joanna <a...@i...pl>

    Marzena Graczyk wrote:

    > Napiszcie mi prosze jak najszybciej można znaleźć prace, bo pilnie jej
    > potrzebuje a ogłoszenia w gazetach i nternet nie wystarczają!Pomóżcie!!!

    To wszystko zalezy od rodzaju pracy....
    Jesli szukasz konkretnej pracy,okreslony zawod to mozesz wziac ksiazke
    telefoniczna i dzwonic po zakladach,firmach,ktore cie interesuja....ja tak
    robilam i mi sie udalo...:)

    Pozdrawiam....
    Asia

  • 3. Data: 2003-07-18 19:39:54
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Najszybciej to po znajomosci:)

    Aga

  • 4. Data: 2003-07-19 11:16:20
    Od: "Gina" <g...@x...wp.pl>

    .
    > Napiszcie mi prosze jak najszybciej można znaleźć prace

    Polecam też grupę pl.praca.oferowana, ja tak znalazłam i to całkiem nie złą!

    Powodzenia
    Aga

  • 5. Data: 2003-07-27 17:17:45
    Temat: Odp: jak najszybciej znaleźć pracę?
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik Gina <g...@x...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bfb9b8$nid$...@a...news.tpi.pl...

    > .
    >
    > Polecam też grupę pl.praca.oferowana, ja tak znalazłam i to całkiem nie
    złą!

    > Powodzenia
    > Aga

    A mozna wiedziec jaka ?