PracaGrupypl.praca.dyskusje › Solidex - pytanie o firmę

  • 1. Data: 2003-07-18 19:37:51
    Temat: Solidex - pytanie o firmę
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila>

    Jakie warunki pracy panują w tej firmie?? Jakieś ciekawostki?? Ciężko się
    tam dostać??
    --
    == gry dodawane do czasopism ================= http://www.markolf.fr.pl ==
    == http://members.tripod.com/markolf ======= complete fluke discography ==

  • 2. Data: 2003-07-19 07:21:25
    Temat: Re: Solidex - pytanie o firmę
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    marcolphus wrote:
    > Jakie warunki pracy panują w tej firmie?? Jakieś ciekawostki?? Ciężko
    > się tam dostać??
    w krakowie czy warszawie ?

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski

  • 3. Data: 2003-07-19 09:11:30
    Od: "Agata" <a...@w...pl>

    Podobno przyjmują tylko "znajomych królika". Ludzie z zewnątrz nie mają
    szans. :(

  • 4. Data: 2003-07-19 11:26:20
    Od: marcolphus <n...@z...mojego.maila>

    > w krakowie czy warszawie ?

    W Krakowie.

  • 5. Data: 2003-07-19 22:09:45
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    "marcolphus" <n...@z...mojego.maila> napisał(a) tak:
    > Jakie warunki pracy panują w tej firmie?? Jakieś ciekawostki?? Ciężko
    się
    > tam dostać??

    Jak sama nazwa wskazuje: Solid-ardność +ex-port - spółka powstała dzięki
    zaradnośi biznesmenów z wytatuowanym znaczkiem Solidarności na plecach. To
    ci sprytniejsi, którzy ideały potrafili zamienić na pieniądze, a pieniądze
    na ideały zainwestować. Zatem znajomości i jeszcze raz znajomości. Tak
    samo Soltur pochdzi z tej matki.
    Czy to nie o tę firmę chodzi?

    Jerzy

  • 6. Data: 2003-07-20 08:48:34
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@t...pw.edu.pl>

    Jerzy (Dusk) wrote:

> [...]
    > ci sprytniejsi, którzy ideały potrafili zamienić na pieniądze, a pieniądze
    > na ideały zainwestować. Zatem znajomości i jeszcze raz znajomości. Tak

    alez p....lisz...a moze SOLIDni EXperci ?

    jak sie dostac ? no normalnie wyslylasz CV na p...@s...com.pl i
    ..jesli beda potrzebowac odpowiedza...
    jak sie pracuje ? w krakowie nie wiem
    w wawie mam kilku znajomych .. jest OK, ale system wynagrodzen wydwal mi
    sie dziwny :)

    --
    Marcin Tadeusz Strzyzewski
    CCNP/CCSP/SCSA

  • 7. Data: 2003-07-20 12:52:50
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@p...onet.pl>

    "Marcin Strzyzewski" <m...@t...pw.edu.pl> napisał(a) tak:

    > alez p....lisz...a moze SOLIDni EXperci ?

    (...)

    Chyba pomyliłem z inną frmą....
    Ale bardzo nachalnie piszą o swojej wszechstronności.

    Jerzy

  • 8. Data: 2003-07-21 02:08:46
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    W wolnej burzy wypowiedzi przedstawionej w
    :bfb25s$gf8$...@s...infinity.net.pl,
    Agata <a...@w...pl> wyrazil co nastepuje:
    > Podobno przyjmują tylko "znajomych królika". Ludzie z zewnątrz nie
    > mają szans. :(

    bzdura - sam znam nie znajomych krolika ktorzy tam pracuja

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/