PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV po angielsku

  • 1. Data: 2003-07-18 12:27:31
    Temat: CV po angielsku
    Od: "Adrian" <a...@p...remove-this.com>

    Jak zaczac CV po angielsku?
    "Dear Sir"?
    widzialem formulke "to whom it may concern", ale nie jestem jakos
    przekonany..
    Chodzi mi o ogolne zastapienie "Szanowni Państwo"...
    Z gory dzieki za pomoc,
    Adrian.

  • 2. Data: 2003-07-18 12:37:02
    Temat: Re: CV po angielsku
    Od: "Gusia" <a...@S...wp.pl>

    Użytkownik "Adrian" <a...@p...remove-this.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przekonany..
    > Chodzi mi o ogolne zastapienie "Szanowni Państwo"...

    chyba chodzi Ci o cover letter, zwany listem motywacyjnym, a nie o cv.
    "Dear Sirs" jesli juz :)
    Gusia

  • 3. Data: 2003-07-18 12:45:15
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Adrian <a...@p...remove-this.com> wrote:
    > Jak zaczac CV po angielsku?
    > "Dear Sir"?

    Monster Twoim przyjacielem :)

    Salutation
    It's best to address your letter to a specific person (e.g.,
    "Dear Ms. Jones:"), but use "Dear Hiring Manager," if there's
    no way to find that out. Use "Dear Search Committee:" if the
    decision will be made by committee. Avoid stale salutations
    such as "Dear Sir/Madam:" and "To Whom it May Concern:".

    http://resume.monster.com/articles/lettersthatsell/

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10364 dzień życia, sprawność

  • 4. Data: 2003-07-18 21:58:11
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Adrian" <a...@p...remove-this.com> writes:

> [...]
    > przekonany..
    > Chodzi mi o ogolne zastapienie "Szanowni Państwo"...

    przez moje rece przeszlo kilkaset CV w jezyku angielskim
    (amerykanskim) i w zadnym nie bylo takiego naglowka.

    po prostu zaczynasz od swojego imienia i nazwiska, adresu i kontaktu a
    potem zwykle idzie summary, technical experiense/skills, relevant
    experience etc.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 5. Data: 2003-07-19 09:13:14
    Od: "Adrian" <a...@p...remove-this.com>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    > przez moje rece przeszlo kilkaset CV w jezyku angielskim
    > (amerykanskim) i w zadnym nie bylo takiego naglowka.

    Tak, tak.. moja wina :) chodzilo mi nie CV, tylko o cover letter :)
    przepraszam za zamieszanie :)
    zmeczony cokolwiek bylem, piszac tego posta :)
    Dzieki wszystkim za pomoc!