PracaGrupypl.praca.dyskusje › TDK -warto ?

  • 1. Data: 2003-06-29 18:55:06
    Temat: TDK -warto ?
    Od: o...@o...pl

    zostałam zaproszona na rozmowe do tdk ( chyba to bedzie wyścig szczurów ) czy
    ktoś może zna tą firmę - warto iść - mam jakiekolwiek szanse ?
    dzieki za wskazówki.
    ola m.

  • 2. Data: 2003-06-30 07:33:18
    Temat: Re: TDK -warto ?
    Od: "Anders" <j...@i...pl>

    a CO Ci szkodzi pojsc? zabija Cie tam?

    Anders

  • 3. Data: 2003-06-30 10:31:02
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    to lepiej zostań w domu. Po co zadajesz takie pyatnia skoro wiesz że i tak
    pójdziesz.?

    1...@n...onet.pl...

  • 4. Data: 2003-06-30 15:29:33
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    czy
    > ktoś może zna tą firmę - warto iść - mam jakiekolwiek szanse ?

    TDK to zwykla sredniej klasy firma handlowa (mowie o TDK Polska).
    Pracuja tam zwykli normalni ludzie, a kieruja nia przemiły Pan Andrzej :)
    Warto isc i o zadnych wyscigach mowy tam nie ma.

    Wojtek

  • 5. Data: 2003-06-30 17:13:53
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > Warto isc i o zadnych wyscigach mowy tam nie ma.

    To za co im placa??? ;-)

    FX

  • 6. Data: 2003-06-30 18:46:00
    Od: "wojciech" <w...@p...onet.pl>

    > To za co im placa??? ;-)
    >
    > FX

    jak to za co?
    za nic! :-)

  • 7. Data: 2003-06-30 19:27:23
    Od: "FX" <f...@p...onet.pl>

    > jak to za co?
    > za nic! :-)

    Trza tam papiery skladac! Jedyna firma w ktorej nie ma
    wyscigu szczorow ;-) I to szybko - zanim sie rozniesie.

    FX

  • 8. Data: 2003-07-03 12:04:45
    Temat: Odp: TDK -warto ?
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik FX <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napis
    ał:bdpr4n$25o$...@n...onet.pl...

    > To za co im placa??? ;-)
    >
    > FX

    Za wytwarzanie dwutlenku wegla i pary wodnej.
    Andrzej.