PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenia

  • 1. Data: 2003-06-29 10:49:39
    Temat: Szkolenia
    Od: b...@p...onet.pl

    Dostałem ofertę pracy polegającą na szkoleniach z podstaw sieci komputerowych,
    trochę internetu i Offica. Mam pytanie jak wyglądają zarobki takich
    instruktorów - praca na ogół w Warszawie, czasami poza.
    Dzięki za odpowiedz

  • 2. Data: 2003-06-29 18:57:41
    Temat: Re: Szkolenia
    Od: "PIECIA" <b...@g...pl>

    > wyglądają zarobki takich
    > instruktorów

    Nie wiem jak w firmach, ale ja obecnie robie takie szkolenia dla 2 osob i
    biore 20 pln/h. Oczywiscie wynagrodzenie jest do negocjaci bo w dzisiejszych
    czasach to Ty musisz zapukac do klienta a nie odwrotnie.

    P.

  • 3. Data: 2003-06-30 06:30:46
    Od: "boris" <b...@s...katowice.pl>

    > jak wyglądają zarobki takich ............
    cze

    ja pracuje dla firmy z gdanska ( ale szkolenia na Slasku ) - stawka 19
    zl/h - plus zwrot kosztow dojazdu, - z tym ze firma sie martwi o wszystko
    ( program szkolenia, materialy, przygotowanie stanowisk itd. - grupa do 7
    osob) ja przychodze "na gotowe".
    Podobna sytuacja dla firmy z Katowic - z tym ze stawka 15 za h no i bez
    zwrotu kosztow- ale sa to szkolenia dla Urzedow Pracy dlatego tak marnie
    platne ( i taka stawke uwazam za absolutne minimum, wlasciwie gdyby nie chec
    utrzymania kontaktu z firma to bym sie nie podejmowal ).

    O wiele lepiej jest o dziwo na uczelniach, i to panstwowych - tam masz od 35
    zl/h ( dla zwyklego mgr lub doktoranta ) az do 75 /h ( z tym ze to jest
    "profesorska" stawka ) oczywiscie profesor jest na umowie a kto prowadzi
    wyklady/cwiczenia to inna sprawa :)
    I mowa tu o umowach wlasnie a nie o normalnych zajeciach w ramach pensum.
    Tyle ze w tym przypadku materialy plus program szkolenia/wykladu trzeba
    przygotowac samemu :)

    pzdr
    boris