PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca u konkurencji

  • 1. Data: 2003-06-29 11:33:18
    Temat: Praca u konkurencji
    Od: "viper" <w...@2...pl>

    Czy ktoś z Was ma doświadczenia z przejścia do pracy u konkurencji i może
    powiedzieć jak został przyjęty i czy nie musiał po jakimś czasie szukać
    sobie pracy?
    Chodzi mi o przypadek, gdyby np. motywem przejęcia pracownika było dla firmy
    uzyskanie wiedzy na temat konkurencji. Czy wogóle takie przypadki się
    zdarzają?
    Wiem, że są branże, w których przechodzenie z firmy do firmy jest normalne -
    np. branża reklamowa.
    Co sądzicie o przechodzeniu do pracy u konkurencji?

    Pozdr
    viper

  • 2. Data: 2003-06-29 11:53:17
    Temat: Re: Praca u konkurencji
    Od: w...@g...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) viper napisal(a) Sun, 29 Jun 2003 13:33:18 +0200:

    >Co sądzicie o przechodzeniu do pracy u konkurencji?

    Nic niezwyklego. Oczywiscie duzo tez zalezy od kontekstu.
    Np. jesli Twoims szefem jest kumpel, ktory Ci pomogl
    zatrudniajac u siebie, a Ty go opuszczasz dla konkurencji
    moze byc to niesmaczne. Jednak w kategoriach biznesowych,
    nie ma tu nic niezwyklego. Ty mozesz wybrac swego pracodawce,
    tak jak Twoj pracodawca moze wybrac pracownika (kosztem Ciebie
    na przyklad).

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 3. Data: 2003-06-30 07:58:44
    Od: "tribeca" <t...@g...pl>

    Użytkownik "viper" <w...@2...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z Was ma doświadczenia z przejścia do pracy u konkurencji i może
    > powiedzieć jak został przyjęty i czy nie musiał po jakimś czasie szukać
    > sobie pracy?
    ja przeszłam do konkurencji 2 lata temu

    > Chodzi mi o przypadek, gdyby np. motywem przejęcia pracownika było dla
    firmy
    > uzyskanie wiedzy na temat konkurencji. Czy wogóle takie przypadki się
    > zdarzają?
    oczywiście, zresztą nawet gdyby to nie był główny motyw zatrudnienia takiej
    osoby, wcześniej czy później zaczną się rozmowy na temat tego, jak się coś
    robiło w poprzedniej firmie, co się tam o tej obecnej mówiło itp.

    > Wiem, że są branże, w których przechodzenie z firmy do firmy jest
    normalne -
    > np. branża reklamowa.
    myślę, ze w każdej branży to normalne - w końcu "nabywa" się pracownika,
    który zna się na rzeczy, a na dodatek dotychczas widział swoją nowa firmę z
    zewnątrz, zna jej plusy i minusy, może wnieść coś nowego, łącznie z wiedzą o
    konkurencji:)

    > Co sądzicie o przechodzeniu do pracy u konkurencji?
    wtedy czulam się tak, jakbym zdradzała swoją firmę, ale nigdy później tego
    nie żałwoałam:)

    pozdrawiam