PracaGrupypl.praca.dyskusje › prumerica financial ?

  • 1. Data: 2003-06-29 18:49:10
    Temat: prumerica financial ?
    Od: o...@o...pl

    hej,
    mam dziwne pytanko, czy ktoś z was kojarzy ogłoszenie firmy " prumerica
    financial " w gazecie wyborczej z maja ( chyba ). Byłabym wdzieczna za
    ewntualny namiar jakie to stanowisko- sama nie mogę się dokopać.
    dzieki wielkie z góry.
    ola M.

  • 2. Data: 2003-06-30 07:02:02
    Temat: Re: prumerica financial ?
    Od: Toshi <bonza[spam]@wp.pl>

    o...@o...pl wrote:

> [...]
    > prumerica financial " w gazecie wyborczej z maja ( chyba ). Byłabym
    > wdzieczna za ewntualny namiar jakie to stanowisko- sama nie mogę się
    Ogloszenia nie pamietam, ale to firma ubezpieczeniowa, wiec na 99%
    bedzie to (obojetnie jak nazywajacy sie) agent ubezpieczeniowy.
    Jeszcze chyba warto tam startowac.
    Dotychczas przyjmowali tylko osoby bez doswiadczenia w
    ubezpieczeniach, robili ostra selekcje. Placili potem stala kase
    (wysoka), oczywiscie wysokie byly tez limity.
    Ostatnio sie dowiedzialem, ze znajomy ktory tam pracuje, juz nie ma
    stalej kasy, tylko prowizje. Moze caly czas daja nowym, pewnie juz
    nie dlugo. Dlatego narazie oplaca sie tam wchodzic. Pozniej, przy
    samej prowizji, bedzie dla nowych jak w kazdych ubezpieczeniach
    "Sajgon"... :-(

    Dariusz
    pager 0642299084
    icq 172046816; gg 5358021
    http://www.kaizen.cracow.pl

  • 3. Data: 2003-06-30 07:40:39
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    o...@o...pl napisał:

> [...]
    > financial " w gazecie wyborczej z maja ( chyba ). Byłabym wdzieczna za
    > ewntualny namiar jakie to stanowisko- sama nie mogę się dokopać.

    Proponuję przejrzeć archiwum grupy - było o tej firmie, jak najbardziej
    niepochlebnie. ;)

    Flyer