PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam stron pomocnych w napisaniu CV w jeż. angielskim

  • 1. Data: 2003-07-10 09:08:25
    Temat: Szukam stron pomocnych w napisaniu CV w jeż. angielskim
    Od: "Aga" <c...@w...pl>

    Witam

    Od jakiegoś czasu ciągle noszę się z zamiarem poprawienia swojego CV w jęz.
    ang. mam takie sobie na dodatek mam zawsze obawy że wkradł się tam jakiś
    błąd gramatyczny. O listach motywacyjnych nie wspomnę, człowiek uczy się
    niby tego angielskiego od podstawówki a i tak jeśli chodzi o mnie efekty
    mizerne:-( może oporna na taką wiedze jestem szczególnie jeśli chodzi o
    gramatykę:-(. Tak czy siak będę niezwykle wdzięczna za wszelkie strony które
    ułatwią mi napisanie i poprawienie mojego CV i LM w języku ang.

    Pozdrawiam i dziękuję za pomoc

    Aga

  • 2. Data: 2003-07-10 09:22:42
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Aga" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    które
    > ułatwią mi napisanie i poprawienie mojego CV i LM w języku ang.

    Myślę ,że człowiek będzie bardziej pomocny niz "maszyna"...
    POzd

  • 3. Data: 2003-07-10 14:31:03
    Od: "Aga" <a...@S...wp.pl>

> [...]
    które
    > ułatwią mi napisanie i poprawienie mojego CV i LM w języku ang.

    proponuje serwis "kariera" na stronce Procter&Gamble, sa tam przyklady cv w
    j angielskim, radze jednak wziac sie za nauke jezyka, zwlaszcza konwersacje,
    gramatyka owszem, przydaje sie do prawidlowej konstrukcji zdan, ale jesli
    boisz sie mowic, to na nic perfekcyjna znajomosc gramatyki. Tym bardziej, ze
    jesli piszesz cv w angielskim moze to oznaczac koniecznosc poslugiwania sie
    tym jezykiem na stanowisku, o ktore sie ubiegasz.
    Guska

  • 4. Data: 2003-07-10 16:33:35
    Od: "Aga" <c...@w...pl>

    Użytkownik Aga <a...@S...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bejtbf$fd3$...@n...onet.pl...

> [...]
    sie
    > tym jezykiem na stanowisku, o ktore sie ubiegasz.

    W zasadzie z wysławianiem się i swobodną konwersacją nie mam problemów moją
    zmorą jest jedynie gramatyka no i czasem pisownia . Dziękuje za pomoc.

    Aga