PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca przez internet

  • 1. Data: 2003-07-10 09:48:37
    Temat: Praca przez internet
    Od: "MRT" <m...@p...com>

    Czy ktos pracuje zdalnie przez internet? Co mozna robic przez internet?
    Interesuje mnie np. praca dla Urzędu Statystycznego przy opracowywaniu
    roznych danych. Czy mozna dobrze zarabiac w taki sposob?

  • 2. Data: 2003-07-10 11:24:25
    Temat: Re: Praca przez internet
    Od: "mati" <m...@g...pl>

    Zobacz stronę : kasaznetu.republika.pl
    Zastanawiam się czy to działa?

  • 3. Data: 2003-07-10 13:47:47
    Od: "Krzysztof Marniok" <m...@p...fm>

    Użytkownik "mati" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Zobacz stronę : kasaznetu.republika.pl
    > Zastanawiam się czy to działa?

    Też się kiedyś zastanawiałem, ale nie spotkałem do dnia dzisiejszego
    kogoś kto by chociaż złotówkę z tego miał, więc przestałem się zastanawiać.
    --

    pozdrawiam:
    ______________________________

  • 4. Data: 2003-07-11 17:12:02
    Od: "Michal747" <m...@w...pl>

    Praca. Poszukuje się godnych zaufania wspólpracowników, niezaleznie czy to
    bedzie drugie zródlo czy podstawowe....mozesz latwo zarobic 1000 zl
    tygodniowo poswiecajac tylko 10 godzin Twojego czasu! Mozesz dodatkowo
    zarobic nawet 5000 zl
    Kontakt:
    M...@w...pl

  • 5. Data: 2003-07-11 22:51:04
    Od: "Andrzej Laska" <n...@p...pl>

    MRT wrote:

    > Czy ktos pracuje zdalnie przez internet? Co mozna robic przez
    > internet?

    bardzo duzo rzeczy, szukac informacji na zleceni, zostac webmasterem z "tym"
    czyms, pozycjonowac....