PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie lekarsie - numer statystyczny choroby

  • 1. Data: 2003-07-10 07:21:34
    Temat: Zwolnienie lekarsie - numer statystyczny choroby
    Od: "Witek Owidzki" <usuńto_witekowidzki@wp.pl>

    Witam

    Mam takie pytanie - czy gdzieś można znaleźć w sieci kodyfikację numerów
    choroby? Szukalem w google, ale chyba złe pytania wpisywałem, albo może to
    rzeczywiście jest ściśle tajne?

    Pozdrawiam
    Witek

  • 2. Data: 2003-07-10 08:12:41
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-07-10 09:21:34 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Witek Owidzki* skreślił te oto słowa:

    Nie jest tajne:
    http://stary1.portalmed.pl/finn2/klasyfikacje/index.
    stm?klas=icd10

    --