PracaGrupypl.praca.dyskusjeSzukam stron pomocnych w napisaniu CV w jeż. angielskim › Re: Szukam stron pomocnych w napisaniu CV w jeż. angielskim
    From: "Aga" <a...@S...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Szukam stron pomocnych w napisaniu CV w jeż. angielskim
    Date: Thu, 10 Jul 2003 16:31:03 +0200
    Sender: s...@o...pl@blue-atm.net-serwis.pl

    Użytkownik "Aga" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bejae4$bq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam
    >
    > Od jakiegoś czasu ciągle noszę się z zamiarem poprawienia swojego CV w
    jęz.
    > ang. mam takie sobie na dodatek mam zawsze obawy że wkradł się tam jakiś
    > błąd gramatyczny. O listach motywacyjnych nie wspomnę, człowiek uczy się
    > niby tego angielskiego od podstawówki a i tak jeśli chodzi o mnie efekty
    > mizerne:-( może oporna na taką wiedze jestem szczególnie jeśli chodzi o
    > gramatykę:-(. Tak czy siak będę niezwykle wdzięczna za wszelkie strony
    które
> [...]
    proponuje serwis "kariera" na stronce Procter&Gamble, sa tam przyklady cv w
    j angielskim, radze jednak wziac sie za nauke jezyka, zwlaszcza konwersacje,
    gramatyka owszem, przydaje sie do prawidlowej konstrukcji zdan, ale jesli
    boisz sie mowic, to na nic perfekcyjna znajomosc gramatyki. Tym bardziej, ze
    jesli piszesz cv w angielskim moze to oznaczac koniecznosc poslugiwania sie
    tym jezykiem na stanowisku, o ktore sie ubiegasz.
    Guska