PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w internecie

  • 1. Data: 2003-07-10 11:22:08
    Temat: Praca w internecie
    Od: "mati" <m...@g...pl>

    Ostatnio znalazłem fajną stronę: www.kasaznetu.republika.pl.
    Właściciel mówi, że ten sposób zarobków w przez e-mail jest dobry.
    Czy ktoś z tego korzysta?

  • 2. Data: 2003-07-10 12:12:37
    Temat: Re: Praca w internecie
    Od: "Pracodawca X" <i...@w...pl>

    Użytkownik "mati" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ostatnio znalazłem fajną stronę: www.kasaznetu.republika.pl.
    > Właściciel mówi, że ten sposób zarobków w przez e-mail jest dobry.
    > Czy ktoś z tego korzysta?

    To jest forma zbierania e-maili i potem taką bazę się sprzedaje firmom
    reklamowym i one robią mailingi. Obiecanki kasy za e-maile są
    lekkoprzesadzone - a przynajmniej lekko podejrzane, bo na jakiej niby
    podstawie zostaną Ci wypłacone te pieniądze ?
    Na umowę zlecenie - nie wierzę....
    Na podstawie faktury VAT ? to już prędzej tylko, że musisz mieć działalność
    gospodarczą..... więc twoje zarobki na czytaniu e-maili musiałby być dość
    spore..... żeby zarobić na koszty utrzymania tej działalności.

    Zawsze łatwa kasa jest trudna do wyciągnięcia.......

    Elvis

  • 3. Data: 2003-07-10 12:30:02
    Od: "PawełW" <f...@g...pl>

> [...]
    > Ostatnio znalazłem fajną stronę: www.kasaznetu.republika.pl.
    > Właściciel mówi, że ten sposób zarobków w przez e-mail jest dobry.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Daj sobie spokój, to naciąganie ludzi.

    PawełW.

  • 4. Data: 2003-07-10 20:25:52
    Od: Grendel <n...@b...spamerzy.to.idioci>

    On Thu, 10 Jul 2003 11:22:08 +0000 (UTC), mati wrote:

    > Ostatnio znalazłem fajną stronę: www.kasaznetu.republika.pl.
    > Właściciel mówi, że ten sposób zarobków w przez e-mail jest dobry.

    "Dodatkowe pienišdze dostaje się za pozyskiwanie mowych osób do systemu. Po
    prostu nowa osoba musi przy zakładaniu podać twojš nazwę urzydkownika, kod
    albo e-mail. Należy dodać że ty również zarabiasz na osobach, które pozyska
    ta osoba. Nikt na tym nie traci a ty zarabiasz."

    Jeśli ktokolwiek z 'obdarowanych propozycją wejścia do systemu' poskarży
    się na ciebie, będziesz mieć niezgorsze nieprzyjemności. Generalnie
    odradzam tego typu interesy. Lepiej wziąć się uczciwie do pracy.

    --
    Grendel

    http://www.nospam-pl.net/spampal.php
    "... cos o wbijaniu na pal, or samfin' ? ;-)'

  • 5. Data: 2003-07-11 08:56:40
    Od: "Tomash" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ostatnio znalazłem fajną stronę: www.kasaznetu.republika.pl.
    > Właściciel mówi, że ten sposób zarobków w przez e-mail jest dobry.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Tylko, że tym właścicielem to jesteś Ty i chcesz sobie podnieść oglądalność
    strony...

    pozdro

    tomash

  • 6. Data: 2003-07-12 18:29:51
    Temat: Odp: Praca w internecie
    Od: "Andrzej Olszewski" <d...@w...pl>

    Użytkownik mati <m...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:beji90$mtl$...@i...gazeta.pl...
    > Ostatnio znalazłem fajn? stronę: www.kasaznetu.republika.pl.
    > Wła?ciciel mówi, że ten sposób zarobków w przez e-mail jest dobry.
    > Czy kto? z tego korzysta?
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Ja z tego systemu korzystam od 50 lat i juz mam tyle
    pieniedzy ze pracowac nie musze.
    Wszedzie mi sie pieniadze walaja po mojej willi.
    Ostatnio otworzylem moje okno i wyfrunelo troche na dwor.
    Chcesz wiedziec gdzie mieszkam ?