PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac › Re: Poszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac
  • Data: 2003-03-25 07:07:59
    Temat: Re: Poszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "KK" <p...@g...pl> writes:

    > "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message

    > gdzie
    > rzeczywiście

    > Obrona nie jest od sprawdzania wiedzy studenta, obrona jest od dyskusji na
    > temat pracy.

    za moich czasow obrona byla po to, zeby :
    - sprawdzic, ze student wie co jest w jego pracy
    - zna sie na temacie, na ktory pisal
    - potrtafi bronic swojego zdania i tezy, ktora zawarl w magisterce.

    gdybym ja np. miala napisana prace przez kogos, to na obronie bym
    polala. bo mi takie pytania zadawali.

    > Własnie po to są promotorzy, aby nie dopuszczać do obrony prac i studentów
    > "niedorobionych"
    > Wiedzę studenta sprawdza się na egzaminach przez cały okres studiów.
    > A jak czasami te egzaminy wyglądają to każdy wie.

    wiedze i zainteresowanie tematem magisterki sprawdza sie tez na
    obronie. po to ona jest.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net