PracaGrupypl.praca.dyskusjePoszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac › Re: Poszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac
  • Data: 2003-03-25 05:47:33
    Temat: Re: Poszukujemy studentow i absolwentow do pisania prac
    Od: "MILO" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " leszek" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b5n9bc$j9q$1@inews.gazeta.pl...
    > r...@p...onet.pl napisał(a):

    > Jesli w Polsce prace magisterskie z ekonomii piszą studenci III roku za
    4-6
    > złotych od strony, to nic dziwnego, że mamy i mieć będziemy biedę i
    > bezrobocie.
    > Nieźli ekonomiści się szykują. A potem się dziwią, że nie mogą znaleźć
    > pracy ...

    Ta studiowanie w Polsce to jaja, papier i w Polsce i na zachodzie nic nie
    warty. Ale jeszcze nie widziałem żeby ktoś takie rzeczy robił na skale
    przemysłową no są ludzie co z tego żyją ale żeby aż przedsiębiorstwo takie
    założyć.
    Wniosek prosty zamiast studiować najlepiej odrazu wziąźc się za jakiś
    interes w szarej strefie oczywiście - dyskrecja zapewniona zero podatków.