PracaGrupypl.praca.dyskusjePisać "wyższe" czy nie? › Odp: Pisać "wyższe" czy nie?
  • Data: 2002-07-23 14:48:48
    Temat: Odp: Pisać "wyższe" czy nie?
    Od: "Grzegorz B." <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piszę

    > Najlepiej napisz tak jak jest, znam ludzi co zaczeli prace podczas pisania
    > magisterki i do dzisiaj sie jeszcze nie obronili i nie napisali pracy.

    To fakt.

    > faktycznie
    >
    > Napewno tak nie zrobi, zreszta dzisiaj wyksztalcenie to niewszystko, a
    > raczej czasami nawet niewiele.

    A skąd ta pewność? Jeśli przyjmie jako kryterium wykształcenie to mając do
    przeglądnięcia np. 200 podań nie będzie ich przecież czytał dokładnie
    (chyba, że ma od tego ludzi, ale ludzie są też różni...) - zobaczy "średnie"
    i do kosza...

    Owszem, zgadzam się, że wykształcenie to nie wszystko, ale przy braku
    doświadczenia trzeba chwalić się tym co się ma, no chyba, że to co się ma to
    znajomości...

    Grzegorz