  • Data: 2002-07-24 13:54:38
    Temat: Odp: Pisać
    Od: "Grzegorz B." <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak widać z tej dyskusji sprawa absolutorium oraz związanego z nim
    wykształcenia nie jest dla wszystkich tak oczywista jak wybicie szyby i
    kradzież...

    > No na to jest paragraf. Natomiast w sprawie wykształcenia każdy ma prawo
    > oświadczyć, że zjadł wszystkie rozumy, a wykształcenie ma znacznie
    > więcej niż wyższe. Wykroczeniem bądź przestępstwem jest to, gdy jest
    > "poświadczeniem nieprawdy w celu osiągnięcia korzyści majątkowej" -

    Praca z definicji ma na celu zarobkowanie, czyli korzysci majatkowe, więc
    chyba takie oszustwo też pod to podpada (przynajmniej dla mnie -niestety)

    Grzegorz