  • Data: 2002-07-23 21:34:05
    Temat: Re: Pisać
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli rozumiem,że z prawnego punktu widzenia tak pisać nie mogę,
    ale...
    > czy ktoś może wie co mi grozi, gdybym udawał,że o tym nie wiem i jednak
    > zdecydował się tak napisać? ;)
    > Dzięki za wszytskie dotychczasowe posty i za cierpliwość :)
    >
    > Grzegorz

    A jak wybijesz szybe w sklepie i zgarniesz towar z wystawy, to tez bedziesz
    sie tlumaczyl, ze nie wiedziales co grozi??

    Odpowiadaj normalnie na ogloszenia gdzie wymagane jest twoje wyzsze
    kierunkowe, podawaj planowany termin obrony i temat pracy.

    "Koncze studia wyzsze na.......ktore planuje zakonczyc obrona pracy
    magisterskiej w miesiacu....."

    Pozdrawiam
    Krzysztof