  • Data: 2002-07-24 01:05:44
    Temat: Re: Pisa
    Od: "v2" <v...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol <l...@s...pl> napisał(a):

    > jaki pracodawca zatrudnia wg papierka???

    jak nie ma innego kryterium - to stosuje papier. W zasadzie większość
    absolwentów wygląda jakby ich ktoś przez ksero przepuścił, te same
    kwalifikacje (czytaj: żadne), ta sama "zdolność szybkiego uczenia się" -
    buahahaha, te same zainteresowania (literatura, kino, teatr - ludzie - to juz
    nudne jest!) więc przynajmniej papier czasem jest wyróżnikiem.
    Co do nazwy mojej firmy - to sorry, albo jestem uprzejmy (wtedy podaję), albo
    szczery (wtedy - zapomnij). Myślę że tutaj bardziej o szczerość chodzi, nie?
    Firma to jednak znana i pewnie nazwa nie raz obiła Ci się o uszy :-)więc jak
    masz jakieś pytania związane z rekrutacją - wal śmiało, anonimowo mogę Ci
    szczerze odpowiedzieć, a parę ładnych lat w zawodzie jestem.