PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy jest jakas praca dla młodzierzy? › Odp: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
  • Data: 2002-05-16 14:20:09
    Temat: Odp: Czy jest jakas praca dla młodzierzy?
    Od: "Marek A. Czepil" <m...@m...to> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "irek" <i...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:abvqdm$fk9$1@news.tpi.pl...
    > nikt tutaj nie narzeka , takie sa fakty a jak tego nie rozumiesz to zal mi
    > ciebie
    Widocznie czytamy inne grupy...
    > a ja widzialem oferty bez kwalifikacji oferujace 10000 zl miesiecznie i to
    > znaczy ze tyle mozna zarobic?
    Co Ty porównujesz? Wyimaginowane 10k dla absolwenta OHP i 50 zł za
    roznoszenie ulotek? Zastanów się.
    > zobaczymy ja stracisz praca to bedziesz inaczej spiewal
    Nie życzę Ci, abyś musiał tyle razy co ja szukać nowej pracy... Ale
    faktycznie - najlepiej jest użalać się nad sobą. A potem transparenty i
    naprzód pod ministerstwo... Zacznijmy coś robić, a nie tylko czekać , aż coś
    dostaniemy - te czasy już (mam nadzieję) bezpowrotnie minęły.
    > odpusc sobie
    A czemu Ty sobie nie odpuścisz?

    Marek A. Czepil
    tel. +48502 55 30 30