PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT - być może] Studia podyplomowe z PR

  • 1. Data: 2003-09-05 09:12:31
    Temat: [OT - być może] Studia podyplomowe z PR
    Od: " kiwiki" <k...@N...gazeta.pl>

    WItam,
    może część z Was uzna to za OT, więc na wszelkie wypadek zaznaczyłem w
    temacie. Ale moim zdaniem nie jest.
    CHodzi mi mianowicie o studia podyplomowe z PR - w końcu ma to wpływ na
    pracę:)

    Do rzeczy - czy ktoś z Was studiuje lub ma jakieś wiarygodne informacje na
    temat:
    1. Pomagisterskie Studium Dziennikarstwa i PR na UW
    2. Podyplomówki w WSH w Pułtusku
    3. j.w. tyle, że w AKSW, czyli dawnym ATK w Warszawie.

    W necie jest sporo opinii, ale są one dosyć niekorzystane (zwłaszcza ad. 1),
    ale nie wiem, czy nie piszą tego sfrustrowani uczestnicy. Od Was spodziewam
    się racjonalnych i obiektywnych opinii - wiem, wiem, to nie możliwe:)

    Pozdrawiam
    kiwiki