PracaGrupypl.praca.dyskusje › (OT) Tomasz Lis o Tymochowiczu

  • 1. Data: 2002-02-01 13:49:53
    Temat: (OT) Tomasz Lis o Tymochowiczu
    Od: "Kuba93" <N...@p...onet.pl>

    Jak nie czytaliście to polecam.
    Trochę OT, ale myśle, że znajda się tutaj osoby zainteresowane tym tematem.
    Po prostu nie mogłem się powstrzymać, bo czułem sie tak jakby Lis czytał w
    moich myślach:)

    http://wyborcza.gazeta.pl/info/artykul.jsp?xx=673501
    &dzial=011201

    Pozdrawiam
    Quba

  • 2. Data: 2002-02-01 14:18:59
    Temat: Re: (OT) Tomasz Lis o Tymochowiczu
    Od: "Kuba93" <N...@p...onet.pl>

    > no wlasnie, bardziej to chyba pasuje na pl.soc.polityka
    >
    > M.

    Szkoda, że nie masz nic wiecej do powiedzenia, bo chętnie bym podyskutował.
    Jak myślisz do czego słuzą literki OT ? Wydaje mi się, ze twój komentarz
    byłby na miejscu gdybym ich nie umieścił.
    A tak na marginesie to wierzę, iż te listę czytaja też kadrowcy a dla nich
    akurat ten artykuł może być bardzo interesujacy, gdyż pan PT prowadzi
    również szkolenia dla firm.

    Szanujmy tych, którzy płaca TePsie za kazdą minutę połaczenia i
    powstrzymajmy się od "......" komentarzy.

    Pozdrawiam
    Quba

  • 3. Data: 2002-02-01 15:11:40
    Od: "Marko" <m...@p...onet.pl>

  • 4. Data: 2002-02-04 15:59:40
    Od: "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Kuba93" <N...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:a3e83v$mjt$1@news.tpi.pl...

    > Szkoda, że nie masz nic wiecej do powiedzenia, bo chętnie bym
    podyskutował.
    > Jak myślisz do czego słuzą literki OT ? Wydaje mi się, ze twój komentarz
    > byłby na miejscu gdybym ich nie umieścił.

    To, że się umieści OT w nagłówku to jeszcze nie oznacza, że można pisać
    wszystko jak leci....

    > A tak na marginesie to wierzę, iż te listę czytaja też kadrowcy a dla nich
    > akurat ten artykuł może być bardzo interesujacy, gdyż pan PT prowadzi
    > również szkolenia dla firm.

    Jak ich to tak interesuje to pewnie czytają również pl.soc.polityka, albo
    czerpią swoją wiedzę z bardziej wiarygodnych źródeł jak lista dyskusyjna,
    albo poprostu tak jak kolega czytają "Wyborczą" ....

    > Szanujmy tych, którzy płaca TePsie za kazdą minutę połaczenia i
    > powstrzymajmy się od "......" komentarzy.

    I kto to ich nie szanuje?

    Co do samego tematu.
    Oczekiwał kolega, że zacznie się dyskusja jak to u nas źle?
    Co tu myśleć, żeby było dobrze wyborcy się muszą zmienić.
    Mam takie podejście do tego zmieniania - jak ktoś mówi, że nie głosuje, bo
    i tak nic nie zmieni, albo że go to nie obchodzi to mówię, że na tego na
    kogo
    głosuje wkłada ponad połowę swoich dochodów do ręki, jeżeli nie głosuje to
    losowo.
    Jak się wykształcą wyborcy to będą odsiewać, a że proces kształcenia będzie
    przebiegał powoli klasa polityczna zdąży się wykształcić....

    TeXXaS (Michał Zaborowski)
    ICQ# 48130462