PracaGrupypl.praca.dyskusje › Anglia

  • 1. Data: 2002-02-01 14:40:40
    Temat: Anglia
    Od: "viking" <v...@n...alcanet>

    Czy ktos wie jak mozna zalatwic prace w Anglii na okres wakacji ( jestem
    studentem ) ? Chodzi mi oczywiscie o robote fizyczna tj. na budowie lub na
    farmie . Wiem ze sa organizacje ktore posrednicza w takich sprawach , jak
    np. columbus , ale oni nie maja juz miejsc . Moze ktos z szanownych
    grupowiczow moglby mi chociaz wskazac podobnych posrednikow ?
    Za wszelkie info z gory dziekuje .

    Pozdrawiam ,
    Viking

  • 2. Data: 2002-02-04 14:28:58
    Temat: Re: Anglia
    Od: "wm" <i...@w...com.pl>

    viking <v...@n...alcanet> wrote in message
    > Czy ktos wie jak mozna zalatwic prace w Anglii na okres wakacji ( jestem
    > studentem ) ?

    Legalna praca oprocz W&T i temu podobnych jest mozliwa takze pod warunkiem
    uczeszczania na kurs jezykowy (min. 15h tygodniowo bodajze), ktory uprawna
    do uzyskania wizy studenckiej. Mozesz wtedy pracowac do 20h tygodniowo.

    Pozdrawiam
    R.

  • 3. Data: 2002-02-04 18:51:01
    Temat: Espanol en Szczecin
    Od: b...@t...pl (Bartek)

    Uczył sie ktos moze na kursie w Sznie hiszpanskiego i mógłby polecic jakies
    kursa, to bardzo prosze

    pzdr
    B.

  • 4. Data: 2002-02-04 19:43:44
    Temat: Re: Espanol en Szczecin
    Od: b...@t...pl (Bartek)

    : Uczył sie ktos moze na kursie w Sznie hiszpanskiego i mógłby polecic
    jakies
    : kursa, to bardzo prosze
    q.......a, nie ta lista.
    Sorry
    B.

  • 5. Data: 2002-02-05 23:14:32
    Od: "Magdalena Bydzynska" <m...@p...pl>

    Użytkownik "viking" <v...@n...alcanet> napisał w wiadomości
    > Czy ktos wie jak mozna zalatwic prace w Anglii na okres wakacji ( jestem
    > studentem ) ?

    Polecam strone www.londyn.org

    Pozdrawiam
    Magdalena Budzynska