PracaGrupypl.praca.dyskusje › pomożecie ? - to mój pierwszy raz ;-)

  • 1. Data: 2004-03-01 23:44:39
    Temat: pomożecie ? - to mój pierwszy raz ;-)
    Od: bowman <s...@d...ciebie.to>

    Heja
    Jestem jeszcze początkującym "pracoszukaczem" i przymierzam się do
    aplikowania o praktyki studenckie do dużej firmy (do działu IT).
    Ponieważ będzie to moja pierwsza próba, mam kilka pytań
    (Wiem, że na grupie jest wielu "starych" (oczywiście w cudzysłowie)
    wyjadaczy i haerowców, którzy dzielą się swoją wiedzą)

    Przede wszystkim życiorys (wysyłany mailem):

    * wysyłać jako załącznik, czy tylko jako adres www w treści maila (to
    samo odnośnie listu motywacyjnego)

    * .pdf czy lepiej .doc a może .html (ja obstaje za .pdf, bo jest
    read-only i dobrze wychodzi na wydruku, ale moje zdanie raczej się ne
    liczy ;)

    * ze standardowym zdjęciem (paszportowym), niestandardowym zdjęciam, bez
    zdjęcia ?

    * czy pisać coś o umiejętnościach miękkich ? jeśli tak, to w jaki sposób
    (bo chyba nie wystarczy napisać :"jestem dobrym przywódcą" / "praca w
    stresie nie stanowi dla mnie problemu" / "dogadam się z każdym" ... ;-)

    * a jakby komyś się chciało zerknąć na
    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~zdroyer/przemyslaw_zd
    roik_cv_pl.pdf i
    podzielić się swoimi uwagami tzn. skrytykować (bo na pewno super to to
    cv nie jest) to bym był ogromnie wdzięczny

    List motywacyjny:
    * pół standardowej strony A4, font 12, będzie ok ?
    * czy lokalizacja firmy poza miastem jest dobry (bo np. lubie las) jest
    sensowną odpowiedzią na pytanie "dlaczego akurat nasza firma ?"
    * czy napisanie:
    oczekuje możliwości rozwoju zawodowego ... itd. i na końcu: że
    z chęcią odpowiem na państwa pytania na spotkaniu ... czy coś
    takiego.
    jest powielaniem schemat czy raczej powinno być stosowane ?

    Gratuluje wszyskim, którzy dotrwali do końca tego posta

    Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi :)

  • 2. Data: 2004-03-02 00:09:53
    Temat: Re: pomożecie ? - to mój pierwszy raz ;-)
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "bowman" <s...@d...ciebie.to> napisał w wiadomości
> [...]

    W tym Ferrum podaj nazwe systemu jaki wdrazales, moze sie ktos z takim samym
    trafic i rozwin bardziej w ktoryms miejscu twoja role we wdrozeniu, podobnie
    moto-centrum.
    Siec w domu dziecka to do doswiadczen tez, podaj ile stanowisk itp - budowa
    i konfiguracja
    O tej Walii mozasz rozwinac co tam wlasciwie robiles
    zdjecie raczej powinno byc typu paszportowo-dowodowego - oczy w slup i
    kawlaek ucha.
    .Sztuka przetrwania - ok- swiadczy o tym, ze jestes w stanie po odebraniu
    pensji upolowac sobie obiad - czyli nie bedziesz grymasnym pracownikiem.

    powodzenia
    Krzysztof

    > Pozdrawiam i z góry dzięki za odpowiedzi :)

    ---

  • 3. Data: 2004-03-03 11:35:34
    Od: "slimak" <s...@W...pl>

    no wlasnie tez mnie interesuje zwlaszcza format - pdf czy doc.

    Co do zdjecia to ja wyznaje taka zasade - idziesz osobiscie z cv - to moze
    byc bez zdjecia. Wysylasz cv to ze zdjeciem.

  • 4. Data: 2004-03-03 11:56:59
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "slimak" <s...@W...pl> napisał w wiadomości
    > no wlasnie tez mnie interesuje zwlaszcza format - pdf czy doc.
    >
    > Co do zdjecia to ja wyznaje taka zasade - idziesz osobiscie z cv - to moze
    > byc bez zdjecia.
    Zdjecie chyba tak naprawde jest potrzebne, zeby po kilkudziesieciu rozmowach
    przyjmujacy po pracy mogl po nim skojarzyc osoby z dokumentami odkladajac
    papiery na dwie kupki.

    Wysylasz cv to ze zdjeciem.

    ---