PracaGrupypl.praca.dyskusjezapotrzebowanie na informatyków › Re: zapotrzebowanie na informatykĂłw
  • Data: 2004-11-26 06:51:30
    Temat: Re: zapotrzebowanie na informatykĂłw
    Od: "VERTRET" <vertret @ op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl> napisał w wiadomości > Tylko
    stwierdzilem istniejacy fakt, bo zrozumialem, ze Przedmowca
    > suponowal, ze to moze byc normalne i wlasciwe.
    > Nie jest. Ale jak ten wezel gordyjski rozsuplac nie wiem, chyba tylko
    > starozytna metoda zdalaby tu egzamin...

    A ja dalej twierdze, ze wszystko jest OK.
    W każdym większym sklepie znajdziesz "te same" artykuły w wykonaniu
    świecąco-plastykowym i inne wykonane solidnie.
    Też uważasz, że to jest nie właściwe? Też chcesz jakoś ten węzeł gordyjski
    przecinać?

    vertret