PracaGrupypl.praca.dyskusjezapotrzebowanie na informatyków › Re: zapotrzebowanie na informatyków
  • Data: 2004-11-27 15:46:11
    Temat: Re: zapotrzebowanie na informatyków
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2004-11-26, Immona <n...@z...com.pl> wrote:
    > Sugerujesz, ze nie dam rady zapamietac, zeby robic uaktualnienia? :b
    Nie miałem nawet takiego zamiaru :) Tyle, że opieka nad jednym komputerem
    to nieco inna sprawa, niż pilnowanie fafnastu komputerów w firmie :)

    > Nie bede sie klocic ani Cie przekonywac. U mnie w chacie jakos do zadnego
    > komputera, linuxowego ani windowsowego, nie trzeba bylo wzywac pana Henia od
    > niepamietnych czasow, a robie tu rzeczy bardziej "ryzykowne" pod wzgledem
    > mozliwosci zrobienia sobie kuku (np. mam sporo freeware'ow i shareware'ow).
    Pogratulować i pozazdrościć :) Windowsy pewnej osoby z mojej rodziny
    praktycznie co pół roku nadają się do reinstalacji. Gdyby ktoś chciał
    sporządzić leksykon wyrażeń niecenzuralnych, to zapraszam, gdy znów
    pojadę przy tym grzebać :/

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Moje dziecko rano po raz pierwszy powiedziało: "Tatusiu, ale ja nie chcę
    jeszcze wstawać do przedszkola". A ja miałem ochotę mu powiedzieć: "Synu,