PracaGrupypl.praca.dyskusje[OT] Niemcy -> Hamburg - jak najtaniej dotrzec › [OT] Niemcy -> Hamburg - jak najtaniej dotrzec
  • From: "Maseł" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: [OT] Niemcy -> Hamburg - jak najtaniej dotrzec
    Date: Mon, 26 Aug 2002 21:56:53 +0200

    Hej

    Wiem, ze OT, ale ze sporo osob zna realia tego pieknego kraju, to moze mi
    podpowiecie

    Zamierzamy (2 osoby) dotrzec do Hamburga w okolicach 8 wrzesnia (powrot
    15/16 .09). Jakie rozwiazanie proponujecie: kolej (czy ciagle jest cos w
    stylu wochenende ticket?), autobus, autostop, ...?
    Czy obecna sytuacja powodziowa w Niemczech ma jakis wplyw na wybrany sposob
    podrozowania?

    Wlasny samochod odpada (po prostu nie mamy :-) - chyba ze ktos bedzie sie
    wtedy wybieral w te okolice - to wtedy mozemy pomyslec o jakiejs wspolnej
    zrzucie na paliwo.

    Dodam jeszcze, ze miejscem startu bylby w naszym przypadku Poznan, Torun lub
    Szczecin.

    Wazna jest dla nas przedewszystkim cena takiego przejazdu, ale i pewnosc, ze
    we wmiare okreslonym czasie dotrzemy do celu...

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel