PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy polityka pomaga w zrobieniu kariery????

  • 1. Data: 2002-08-26 16:22:07
    Temat: Czy polityka pomaga w zrobieniu kariery????
    Od: "Don Desperado" <d...@s...us>

    Cześć grupo!!!

    Jak uważacie, czy angażowanie się w politykę ułatwia zrobienie kariery.
    W moim mieście (80 tys mieszkańców, jeden potężny koncern o zasięgu
    światowym), żeby dostać jakąś lepszą fuchę (a nawet zwykłą pracę) trzeba
    zapisać się do ugrupowania rządzacego (bardzo to ułatwia sprawę) albo do
    związków zawodowych (też skuteczne). Dla mnie to jest jednak wszystko bez
    sensu. Przypomina mi to czasy komunistycznych sekretarzy. Czy Polska będzie
    kiedyś normalnym krajem gdzie liczą się wiedza i umiejętności.

    Pozdrawiam!!! DD (- B

    PS: Temat ten wrzucę też na pl.soc.polityka. To dla tych co mogą pomyśleć,
    że mi się grupy pozajączkowały.

  • 2. Data: 2002-08-26 16:29:00
    Temat: Re: Czy polityka pomaga w zrobieniu kariery????
    Od: i...@t...pl (Izabell)

    Witaj Don,

    W Twoim liście datowanym 26 sierpnia 2002 (18:22:07) można przeczytać:

    DD> Cze?ć grupo!!!

    DD> Jak uważacie, czy angażowanie się w politykę ułatwia zrobienie kariery.
    DD> W moim mie?cie (80 tys mieszkańców, jeden potężny koncern o zasięgu
    DD> ?wiatowym), żeby dostać jak?? lepsz? fuchę (a nawet zwykł? pracę) trzeba
    DD> zapisać się do ugrupowania rz?dzacego (bardzo to ułatwia sprawę) albo do
    DD> zwi?zków zawodowych (też skuteczne). Dla mnie to jest jednak wszystko bez
    DD> sensu. Przypomina mi to czasy komunistycznych sekretarzy. Czy Polska będzie
    DD> kiedy? normalnym krajem gdzie licz? się wiedza i umiejętno?ci.

    Cały swiat sie na tym opiera niestety. Nie masz kontaktu nie masz
    pracy. Z drugiej strony, żeby mieć kontakt musisz w jakis sposób
    nawiązać go, zatem najlepiej jak popierasz jakiś program wyborczy. Tak będzie i
    przypuszczam, że jeszcze długo to sie nie zmieni.

    --
    Pozdrowienia,
    Izabell

  • 3. Data: 2002-08-26 16:45:43
    Temat: Odp: Czy polityka pomaga w zrobieniu kariery????
    Od: "mroowka" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik Don Desperado <d...@s...us> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:akdkkd$jrl$...@n...onet.pl...
    <ciach>
    >. Czy Polska będzie
    > kiedyś normalnym krajem gdzie liczą się wiedza i umiejętności.
    <ciach>
    Będzie,poczekaj jeszcze jakieś 2 pokolenia ;-)

  • 4. Data: 2002-08-26 21:29:26
    Od: Michał <m...@s...pl>

    > Jak uważacie, czy angażowanie się w politykę ułatwia zrobienie kariery.

    Lech Wałęsa...

  • 5. Data: 2002-08-26 23:05:27
    Od: w...@k...net.pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) Don Desperado napisal(a) Mon, 26 Aug 2002 18:22:07 +0200:
    >Jak uważacie, czy angażowanie się w politykę ułatwia zrobienie kariery.
    >związków zawodowych (też skuteczne). Dla mnie to jest jednak wszystko bez
    >sensu. Przypomina mi to czasy komunistycznych sekretarzy.

    Wbrew pozorom, demokracja nie zniosla nepotyzmu jaki
    panowal za czasow komuny. Nadal rzadzi partyjniactwo.
    Tyle ze tych partii jest wiecej. Czyli nadal mamy
    koryto i wiele swin nim zainteresowanych.
    Jedyne wyjscie to zminimalizowac koryto. Ale na to
    nie pozwoli lewica post-solidarnosciowa czy post-pzprowska.

    >Czy Polska będzie
    >kiedyś normalnym krajem gdzie liczą się wiedza i umiejętności.

    Nie predko to nastanie. Niestety.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)

  • 6. Data: 2002-08-27 09:17:55
    Od: Michal Wronka <w...@d...pl>

> [...]
    > sensu. Przypomina mi to czasy komunistycznych sekretarzy. Czy Polska będzie
    > kiedyś normalnym krajem gdzie liczą się wiedza i umiejętności.

    Niestety Kolego ale musze cie rozczarowac,
    jak widze mieszkasz w Lubinie a koncern o ktorym
    piszesz to KGHM.
    W takim wypadku nie pozostaje mi nic innego jak
    wspolczuc ci i dac dobra rade abys dal z tamtad
    przyslowiowa "noge" jak najszybciej.

    Brutalna prawda jest taka, ze wszedzie znajomosci sa przydatne,
    a nawet niezbedne, podczas szukania pracy.

    Im wieksze miasto, wiecej ludzi, wiecej firm, tym czlowiek
    nie jest skazany na jedynie sluszna opcje, w jedynie
    slusznej firmie, obsadzona jedynie slusznymi ludzmi
    z aktualnie slusznej opcji politycznej.

    Jesli posiadasz umiejetnosci przydatne, albo
    lepiej - NIEZBEDNE innym firmom/osobom to spokojnie
    znajdziesz prace (tak tak nawet biorac pod uwage
    dzisiejsza sytuacje na rynku pracy) na zupelnie jasnych
    i normalnych warunkach. Brutalna prawda jest taka
    ze prace nalezy szukac tak gdzie o ona jest, a nie tam
    gdzie sie przyszlo na swiat (Czyli tam gdzie jej z reguly NIE MA).

    Piszacy te slowa dobrze wie o czym mowi, bo sam
    udal sie na emigracje (wewnatrz-krajowa)

    A jesli brak ci odwagi to nie pozostaje ci nic innego,
    jak kupienie sloiczka wazeliny kosmetycznej, zapisanie
    sie do aktualnie rzadzacej ekipy politycznej/ Zwiazku,
    i przyslowiowe wchodzenie "do dupy" + żebranie o robote.

    Niestety te rozwiazanie ma ta wade ze na slowo "miedz"
    bedziesz reagowal alergicznie do konca zycia.

    Moja Rada:
    Dawaj noge jak najdalej od Lubina, poszukaj roboty
    na normalnych wolnorynkowych warunkach, a jak ci sie
    uda, bedziesz mial OGROMNA satysfakcje, ze nie jestes na
    miedziowym granuszku.

    Slowa te pisze czlowiek ktory sam uciekl (w wieku 15 lat)
    z malej miesciny zaglebia weglowego) i bardzo sobie
    ta decyzje ceni.

    POWODZENIA !
    --
    Michal Wronka

    --+
    Dyckerhoff Beton Polska
    50-304 Wroclaw ul. Rychtalska 20
    --+

    Tel. +48 71 3473752, Kom. +48 605 221083
    VIDEO-ISDN: +48 71 3224099, VIDEO-IP: 62.89.68.84
    email: w...@d...pl

  • 7. Data: 2002-09-02 21:13:20
    Od: "Don Desperado" <d...@s...us>

    Cześć!!!!

    Dziękuję wszystkim za posty.

    Pozdrawiam Don Desperado !!!!

  • 8. Data: 2002-09-03 06:12:04
    Od: a...@p...onet.pl (artur dyksinski)

    Czesc
    ><ciach>
    ><ciach>
    >Będzie,poczekaj jeszcze jakieś 2 pokolenia ;-)

    Skad ten optymizm?
    Przeciez to wszystko sie dziedziczy (genetyka, te sprawy...).
    :)

    Pozdrawiam
    Artur