PracaGrupypl.praca.dyskusje › ORACLE DBA

  • 1. Data: 2007-07-27 09:56:44
    Temat: ORACLE DBA
    Od: "MATI" <m...@o...pl>

    Czesc, mam takie pytanie:
    ile moze zarabiac administrator ORACLE (OCA + OCP) w duzej miedzynarodowej
    firmie?

    Dzieki za odpowiedz
    P.

  • 2. Data: 2007-07-27 10:08:09
    Temat: Re: ORACLE DBA
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    MATI pisze:
    > Czesc, mam takie pytanie:
    > ile moze zarabiac administrator ORACLE (OCA + OCP) w duzej miedzynarodowej
    > firmie?

    zależny jakie miasto, jakie doświadczenie itd itp
    Ale tak od 2500 do ~10000 brutto

  • 3. Data: 2007-07-27 12:08:54
    Od: "work" <c...@o...pl>

    > zależny jakie miasto, jakie doświadczenie itd itp
    > Ale tak od 2500 do ~10000 brutto

    kolega napisał że w dużej miedzynarodowej firmie. Po zdaniu tych
    certyfikatów wiem ze stawki są wyższe no chyba że sie ktoś nie ceni
    zależy jeszcze tez od tego ile ma sie doświadczenia w zawodzie
    od 5000brutto do 10000brutto

  • 4. Data: 2007-07-27 12:19:34
    Od: Damian <d...@n...poczta.gazeta.pl>

    work pisze:

> [...]
    > certyfikatów wiem ze stawki są wyższe no chyba że sie ktoś nie ceni
    > zależy jeszcze tez od tego ile ma sie doświadczenia w zawodzie

    zależy od miasta, wykształcenia i doświadczenia
    od 7000 do 13000 brutto

    --

  • 5. Data: 2007-07-27 12:43:33
    Od: "MATI" <m...@o...pl>