PracaGrupypl.praca.dyskusjeOFERTA PRACY OD ZARAZ PILNIE POSZUKUJE OSÓB !!! › Re: OFERTA PRACY OD ZARAZ PILNIE POSZUKUJE OSÓB !!!
    From: "Biznes Program 21" <b...@p...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: OFERTA PRACY OD ZARAZ PILNIE POSZUKUJE OSÓB !!!
    Date: Thu, 5 Jun 2003 21:27:40 +0200

    U nas w Polsce więszość ludzi którym w życiu nie wyszło chcą za wszelką cenę
    skrytykować innych jak to napisał pan "biocy" że jest to "ściema" skąd to
    przekonanie ?? ja nie oferyje ludziom czegoś co nie jest osiągalne lecz z
    całą pewnością jest tylko potrzeba trochę włożyć w to pracy a wtedy napewno
    się uda.