PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFERTA PRACY

  • 11. Data: 2003-09-21 21:21:26
    Temat: Re: OFERTA PRACY
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    BLACK.CO <s...@i...pl> wrote:

    > natomiast jeśli chodzi tobie o to
    > ------. w temacie (ang. subject) musi być określone miejsce pracy
    > to poprawiłem się jednak to nic nie pomogło

    Bingo. Nie wiem co poprawiłeś, ale nie dotarło do mnie żadne poprawione
    ogłoszenie od Ciebie. Zakładam, że z pozostałymi punktami FAQ także się
    zapoznałeś.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 12. Data: 2003-09-21 21:23:10
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Nie prosciej odpowiedziec, zamiast bawic sei w testy na inteligencje
    > ewenyualnego pracodawcy?????????

    A za chwilę padnie kolejne pytanie 'czemu znowu się nie ukazują moje
    ogłoszenia??????!?!!!!!!!' ?
    Poza tym chcę wierzyć, że ogłoszenia wysyłają inteligentne osoby.
    Chociaż po zawartości mailboxa z ogłoszeniami z ppo - zaczynam mieć pewne
    wątpliwości...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 13. Data: 2003-09-21 21:39:40
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > A za chwilę padnie kolejne pytanie 'czemu znowu się nie ukazują moje
    > ogłoszenia??????!?!!!!!!!' ?

    Jesli miales czas odpisac dajacemu ogloszenie na grupe, to mogles to zrobic
    precyzyjnie, a nie bawic sie w sfinksa i dawac mu zgadywanki.

  • 14. Data: 2003-09-21 21:41:07
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Jesli miales czas odpisac dajacemu ogloszenie na grupe, to mogles to zrobic
    > precyzyjnie, a nie bawic sie w sfinksa i dawac mu zgadywanki.

    Uważasz podanie adresu do FAQ za zgadywankę? No to ja przepraszam. Może
    jeszcze mam za niego nauczyć się formułować zdania po polsku, właściwie
    cytować, zaczynać zdanie z wielkiej litery i nauczyć się netykiety?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 15. Data: 2003-09-21 21:51:22
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > Uważasz podanie adresu do FAQ za zgadywankę? No to ja przepraszam. Może
    > jeszcze mam za niego nauczyć się formułować zdania po polsku, właściwie
    > cytować, zaczynać zdanie z wielkiej litery i nauczyć się netykiety?

    cytuje "Polecam po kolei przeanalizować _wszystkie_ punkty FAQ.
    Mała podpowiedź: drugi punkt wymagań."

    Moja podpowiedz.: Nie prowadzisz punktu szkoleniowego z netykiety a dzialasz
    jako wolentariusz zeby umozliwic zamieszczenie prawidlowego ogloszenia
    pracodawcom w sposob taki, aby pracobiorca mogl z niego skorzystac, oraz
    wyeliminowac spam i krancowe idiotyzmy typu "program 21".
    Wiele z osob. ktore publikuja cos na grupie ogloszeniowej czyni to pierwszy
    i ostatni raz, bo nie bawia sie w pisywanie na usenecie a po prostu szukaja
    pracownika.

    Jesli juz odpisales na grupie, powinienes uczynic to w sposob precyzyjny.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 16. Data: 2003-09-21 21:56:22
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

> [...]

    > pracodawcom w sposob taki, aby pracobiorca mogl z niego skorzystac, oraz
    > wyeliminowac spam i krancowe idiotyzmy typu "program 21".

    Właśnie. Dobrze, że jest to jasne, że ja tylko przepuszczam ogłoszenia
    zgodne z FAQ. Jeśli ktoś się z nim nie zapoznał - cóż. Nie każdy musi mieć
    możliwość wysyłania ogłoszeń w Usenecie.

    > Wiele z osob. ktore publikuja cos na grupie ogloszeniowej czyni to pierwszy
    > i ostatni raz, bo nie bawia sie w pisywanie na usenecie a po prostu szukaja
    > pracownika.

    Może więc najwyższy czas, żeby poświęciły chociaż 10 minut na przeczytanie
    FAQ, poprawne ustawienie czytnika i właściwe zredagowanie ogłoszenia.

    BTW: Jeśli teraz miałbym się sztywno trzymać FAQ (a planuję zacząć), to na
    grupie ukazywałoby się dziennie kilka ogłoszeń.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2003-09-21 22:03:45
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    > BTW: Jeśli teraz miałbym się sztywno trzymać FAQ (a planuję zacząć), to na
    > grupie ukazywałoby się dziennie kilka ogłoszeń.

    A co...? Za duzo pracy jednak z tym moderowaniem?
    Najwazniejsze, ze stopki postow sa juz ideowo czyste.

  • 18. Data: 2003-09-21 23:06:43
    Od: "Misiek" <g...@s...nl>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> wrote in message
> [...]
    <cut>
    > BTW: Jeśli teraz miałbym się sztywno trzymać FAQ (a planuję zacząć), to na
    > grupie ukazywałoby się dziennie kilka ogłoszeń.

    To moze od razu zlikwidowac grupe? Moim zdaniem zatrzymanie jakiegokolwiek
    ogloszenia, gdzie ktos moglby znalezc prace, z powodu jakis tam przepisow
    jest po prostu swinstwem.

    Misiek

  • 19. Data: 2003-09-22 01:15:26
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    > Uważasz podanie adresu do FAQ za zgadywankę? No to ja przepraszam. Może
    > jeszcze mam za niego nauczyć się formułować zdania po polsku, właściwie
    > cytować, zaczynać zdanie z wielkiej litery i nauczyć się netykiety?

    dobrym zwyczajem jest po prostu po odrzuceniu postu - a juz
    _zwlaszcza_ konkretnym zapytaniu udzielenie odpowiedzi. dokladnej.

    Moderator nie powinien sprawiac wrazenia, ze komukolwiek robi laske.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 20. Data: 2003-09-22 07:28:00
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > A co...? Za duzo pracy jednak z tym moderowaniem?
    > Najwazniejsze, ze stopki postow sa juz ideowo czyste.

    Panie kszysztofsf dziękuję panu za wsparcie
    Z przebiegu dyskusji wynika że grupa pl.praca.oferowana
    nie służy temu czemu ma służyć tylko dlatego
    że jest to prywatny folwark pana Przemka M.