PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFERTA PRACY

  • 61. Data: 2003-09-22 18:21:03
    Temat: Re: OFERTA PRACY
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Alicja Rak" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bkndd7$t63

    > kompletna (np. z umieszczona informacja o miejscu pracy/zatrudnienia w
    > TEMACIE).

    Oczywiście masz rację dlatego poprawiłam się i dodałem miejsce

    > Zasady jakies panuja wszedzie. Jak bedziesz chcial zamiescic ogloszenie w
    > GW i nie oplacisz go to Ci go nie pusza i tyle... wowczas na nich
    > naskoczysz, ze priorytetem jest informowanie o ofertach pracy?

    Zamieściłem w GW ogłoszenie zapłaciłem i wsszystko jest OK
    zasady to zasady.

    > Zamiast docenic to, ze czlowiekowi CHCE sie moderowac te grupe... choc
    nikt
    > mu za to nie placi... to naskakujesz na niego, zapewne nie zebrawszy pelni
    > informacji o problemie

    Na początku zapytałem wszem i wobec dlaczego mój post się nie ukazał
    Moderator jeśli z niego taki oddany sprawie wolontariusz mógł mi poprostu
    pokazać konkretnie gdzie jest błąd była by to jedna informacja
    zato w zamian mamy wielką dyskusję

    > (rozmawiales z osoba odpowiedzialna na Twoim
    > serwerze o tym, czy informacje wogole dochodza?)

    jeśli posty docierają tutaj i na wiele innych grup to z serwerem jest OK
    jestem tego sto procent pewien
    tym bardziej że moderator dostał mojego posta

    Czy ty myślisz że naprawdę trudno było przesłać życzliwą wiadomość
    do początkującego ogłoszeniodawcy
    zamiast zacimniać i zacimniać

  • 62. Data: 2003-09-22 19:49:38
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Nie zrozumiałeś. Przeczytaj jeszcze raz. Powoli. Potem kolejny raz. Zauważ
    > "trzymać się FAQ".

    Pisze do ciebie powoli, bo wiem, ze wolno czytasz.........

    Jesli juz piszesz komus na grupe, to odpowiadaj precyzyjnie i bez
    zarozumialosci. Zwrocilem ci uwage, ze tyle samo cennego czasu mogles
    poswiecic na konkretna odpowiedz, ktora by zalatwila na poczatku problem bez
    rozdmuchiwania dyskusji.
    . Jakos to do ciebie nie dociera, natomiast zaczales straszyc strajkiem
    wloskim.....

    Podobnie jak stwierdzasz, ze nikt nie musi dawac ogloszen na usenecie, tak
    samo ja uwazam, ze nikt nie musi byc obowiazkowo moderatorem. A jesli juz
    wziales lub dales sobie wcisnac ten obowiazek, to zachowuj choc troche
    kultury, nie traktuj ogloszeniodawcow jak admin usera i zastanow sie nad
    celem istnienia takiej grupy , przyczynami jej moderowania. i tym kto i w
    jakim celu jest odbiorca zamieszczanych w niej postow.
    jak to przemyslisz, to sie zachowuj odpowiednio, a nie odstawiaj primadonny.
    Uswiadom sobie,ze masz pod piecza grupe trudna, nietypowa, w ktorej bardzo
    duzy odsetek beda stanowic posty od ludzi nieznajacych zasad usenetu, nie
    widzacych KTO to jest ten FAQ i gdzie go mozna spotkac. I w interesie
    poprawnego spelniania roli tej grupy jest doprowadzenie do zamieszczenia
    tych postow w formie nadajacej sie do publikacji, a nie szkolenie
    ogloszeniodawcow .
    ">Poza tym chcę wierzyć, że ogłoszenia wysyłają inteligentne osoby.
    >Chociaż po zawartości mailboxa z ogłoszeniami z ppo - zaczynam mieć pewne
    >wątpliwości."..
    Trudno, pracodawcow mamy takich, jacy sa, niejednokrotnie nie odrozniaja
    html od zwyklego tekstu ale za to swietnie np szyja ubrania i potrzebuja do
    tego pracownikow..
    I na koniec jeden cytat z netykiety, ktory moze dopomoc ci lepiej pelnic
    obowiazki zgodnie z jej zasadami.

    "Spodziewaj się pewnego opóźnienia, jeśli wysyłasz artykuły na listy
    moderowane. Moderator może zmienić temat twojego listu, aby lepiej dopasować
    go do określonego wątku."
    Widzisz...mozesz sam dopisac miasto w temacie.
    http://dom.acn.pl/pomoc/net_2.shtml

    Mam nadzieje, ze skorzystasz ze wskazowek ktore udzielila ci Nina.

    Ps: Nie obchodzi mnie tresc posta ktory wywolal dyskusje, natomiast
    zastrzezenia budzi twoje zachowanie i arogancki sposob dyskusji.
    --
    Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

  • 63. Data: 2003-09-23 13:25:33
    Od: "MoniKa" <m...@t...pl>

    A ja olewam taką kulturę. Skorzystam sobie z innych grup. Tu nie ma
    monopolu.

  • 64. Data: 2003-09-23 17:06:58
    Od: Michał Zaborowski <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl>

    Witam,

    Tak czytam i czytam i też coś od siebie napiszę.

    MoniKa wrote:

    > A ja olewam taką kulturę. Skorzystam sobie z innych grup.
    > Tu nie ma monopolu.

    Dokładnie na tym się skończy. Lada dzień na wszystkich
    możliwych grupach np. pl.rec.rowery ;> pojawią się ogłoszenia
    o pracę, z dopiskeim "bo na pl.praca.oferowana się nie dało".

    Na moje Bolka oko. to grupa ppo jest po to, żeby tak nie
    było. A jej moderator jest od tego, żeby ludziom pomagać a
    nie uczyć kultury/obycia, a już ignorowanie złych postów
    na 100% tego nie zrobi. Za czasów poprzedniego moderatora,
    kilka razy zdażyło mi się wysłać posty na ppo odpowiadając
    na ofertę. I co? Dostawałem prawie natychmiast post (zawsze
    tej samej treści), że ta grupa jest do czegoś innego.
    Czasem też spotyka się posty z wipisanymi zasadami +
    informacją o przekroczeniu/niespełnieniu tego czy tamtego
    punktu np.:
    <przykład>
    1. Kodowanie ISO.
    2. Nazwa stanowiska w tytule.
    3. Miejce pracy w tytule.
    4. Adres zwrotny.
    Wiadomość nie zostanie opublikowana ze względu na
    przekroczenie punktów:
    1,3
    </przykład>
    Proszę zauważyć, że wystarczy wpisać _trzy_ znaki, żeby
    udzielić precyzyjnej informacji.

    Mam nadzieję, że udało mi się pomóc.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)

  • 65. Data: 2003-09-23 17:36:12
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michał Zaborowski <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl> wrote:

    > nie uczyć kultury/obycia, a już ignorowanie złych postów
    > na 100% tego nie zrobi. Za czasów poprzedniego moderatora,

    Oczywiście sprawdziłeś na własnym przykładzie, że błędne artykuły są
    ignorowane? Eh.

    Co śmiesznejsze - osoba, której wypowiedz komentujesz wysłała ogłoszenie,
    otrzymała poradę odnośnie FAQ i zmian, po czym wysłała ogłoszenie
    _poprawne_, które się od razu ukazało.

    > na ofertę. I co? Dostawałem prawie natychmiast post (zawsze
    > tej samej treści), że ta grupa jest do czegoś innego.

    No widzisz. To teraz też tak jest. Tylko coś nie wierzę w to 'natychmiast',
    bo Romek sam przyznawał, że moderował 2-3 razy dziennie. No ale może tak
    było.

    > Proszę zauważyć, że wystarczy wpisać _trzy_ znaki, żeby
    > udzielić precyzyjnej informacji.

    Właściwie, to nie wiem, czy masz zarzuty to moderatora, czy nie.
    Jeśli tak, to proszę o fakty. Jeśli nie, to proszę na przyszłość o
    sprawdzenie, a potem ewentualne zarzuty.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 66. Data: 2003-09-23 19:05:34
    Od: "BLACK.CO" <s...@i...pl>

    Użytkownik "Michał Zaborowski" <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl

    mam nadzieję że masz moderator będzie kiedyś
    szukał pracy i ........
    usiądzie grzecznie przed osobą od rekrutacji
    a ona go bez skrupułów odrzuci za to że
    siedząc jedną stopę ustawił za daleko od drugiej o 3 cm
    a w ogóle to wchodząc zrobił 15 kroków a nie 13
    a jak będzie zdziwiony to dowie się że w tej firmie
    permanentnie wszystko się oszczędza a regulamin
    który o tum mówi jest przecież dostępny na 100 piętrze tego wieżowca

  • 67. Data: 2003-09-25 09:38:51
    Od: "Kuba Nowakowski" <z...@W...pl>

    Witam

    ja w podobnym temacie, wczoraj wysłałem ogłoszenie niemal identyczne z tym
    jakie wysyłałem w kwietniu i lipcu. Wtedy ukazały się bez problemu.
    Teraz jest jakiś problem.

    Może mój post nie spełnia wszystkich wymagań z faq-a, ale wcześniejsze też
    nie zawierały m.in. adresu firmy. Wszedłem dzisiaj na p.p.o. i widzę że niemal
    identyczne ogłoszenie Xref: pl.praca.oferowana:29784 przeszło.

    Kuba

  • 68. Data: 2003-09-25 09:42:52
    Od: "Kuba Nowakowski" <z...@W...pl>

    Nie ma tematu bo już jest,
    może za pierwszym razem nie doszło

    Kuba

  • 69. Data: 2003-09-28 16:59:45
    Od: Michał Zaborowski <michal.zaborowski@_nospam_wp.pl>

    Witam,
    Z dyskusji wynika, że moderator ma zamiar ściśle trzymać się uwag
    zawartych w FAQ. Odesłanie do FAQ ze stwierdzeniem, że się go nie
    spełnia oznacza, że autor musi zrobić dokładnie tą samą robotę co
    moderator. Skoro większość problemów pochodzi od osób publikujących
    jednorazowo może lepiej zamiast ich wychowywać dać rozwiązanie?
    Uważam poprostu, że skoro ktoś musi się dostosować to należy mu
    pomóc a nie na każdym kroku pokazywać swoją wyższość. To moim zdaniem
    przyczyna całej tej dyskusji.

    Z innej beczki to rzeczywiście grupa nabrała dynamizmu. I to się
    chwali.

    Wydawało mi się, że mój poprzedni post to EOT, ale skoro tak się
    nie stało to mam nadzieję, że tym razem.