PracaGrupypl.praca.dyskusje › OFE jak to z tym jest?

  • 1. Data: 2006-09-03 17:24:04
    Temat: OFE jak to z tym jest?
    Od: "vito" <v...@h...com>

    Witam

    Byłem rachmistrzem spisowym jakieś 3 lata temu (nigdzie więcej nie
    pracowałem) i nigdy nie podpisywałem
    z żadnym OFE umowy i teraz nie wiem czy czasem mnie nie wylosowali.
    Jeśli nie dostałem żadnej umowy do pospisania to znaczy, że nie należe do
    żadnego funduszu?

  • 2. Data: 2006-09-03 22:14:39
    Temat: Re: OFE jak to z tym jest?
    Od: marek <m...@s...pl>

    Dnia Sun, 3 Sep 2006 19:24:04 +0200, vito napisał(a):

    > Witam
    >
    > By?em rachmistrzem spisowym jakie? 3 lata temu (nigdzie wi?cej nie
    > pracowa?em) i nigdy nie podpisywa?em
    > z ?adnym OFE umowy i teraz nie wiem czy czasem mnie nie wylosowali.
    > Je?li nie dosta?em ?adnej umowy do pospisania to znaczy, ?e nie nale?e do
    > ?adnego funduszu?

    na logike to nawet po losowaniu powinienes zostac poinformowany o tym
    fakcie. Tak na zdrowy rozsadek.
    Jesli nie wiesz jaki wybrac, to wybierz ten ktory jak mowi tak robi ;)

  • 3. Data: 2006-09-04 05:55:52
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu vito porozsypywal nastepujace haczki:
    > Byłem rachmistrzem spisowym jakieś 3 lata temu (nigdzie więcej nie
    > pracowałem) i nigdy nie podpisywałem
    A podpisywales wtedy umowe o prace, czy umowe-zlecenie/o dzielo?
    --
    badzio

  • 4. Data: 2006-09-04 07:29:50
    Od: "Stclaus" <s...@a...pl>

    Witam,

> [...]
    > z żadnym OFE umowy i teraz nie wiem czy czasem mnie nie wylosowali.
    > Jeśli nie dostałem żadnej umowy do pospisania to znaczy, że nie należe do

    Z tego co mi mowila kobita jak sie zapisywalem do ofe, to przed losowaniem
    dostalbys ostrzezenie ze nigdzie nie jestes zapisany, i mozesz byc
    wylosowany, a po losowaniu info nt wyniku losowania.

    pozdro

    stclaus

  • 5. Data: 2006-09-04 18:37:37
    Od: "vito" <v...@h...com>

    > Z tego co mi mowila kobita jak sie zapisywalem do ofe, to przed losowaniem
    > dostalbys ostrzezenie ze nigdzie nie jestes zapisany, i mozesz byc
    > wylosowany, a po losowaniu info nt wyniku losowania.

    No nie dostałem żadnego ostrzeżenia, chyba normalnie mogę się zapisać

  • 6. Data: 2006-09-05 08:14:57
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    vito napisał(a):

    > No nie dostałem żadnego ostrzeżenia, chyba normalnie mogę się zapisać

    Gdyby się nawet okazało, że jednak jesteś gdzieś zapisany, to tez nie
    problem. Po akceptacji umowy przez OFE idzie ona do jakiegoś centrum
    (agent centralny, albo jakoś tak się to zwie), który jeszcze raz
    sprawdza umowę oraz właśnie to, czy nie jesteś już w innym funduszu.
    Gdybyś był już zapisany - otrzymasz taką informację listem poleconym
    (wraz z info gdzie jesteś). Top nic nie kosztuje i nie jest problemowe w
    żaden sposób.

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka