PracaGrupypl.praca.dyskusje › Odp: rejestracja UK czyli jak założyć firmę (w polsce?) ;)

  • 1. Data: 2006-09-03 17:06:24
    Temat: Odp: rejestracja UK czyli jak założyć firmę (w polsce?) ;)
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik Monika Matis "Moniia" <x...@o...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:edca96$5fc$...@n...onet.pl...

> [...]
    > tylko, po co to pisać - i tak się nie uda tak zarejestrować jachtu
    > (skoro jesteśmy w Polsce)* (i ***)
    >
    > Proszę o twórcze pomysły... może coś pominęłam.
    >
    > Potem dopiszę resztę, jak się upewnię.
    >
    > * nie uda się, bo żeby zarejestrować jacht w UK, musimy być i
    > mieszkańcami Zjednoczonego Królestwa, i jednocześnie tam (przynajmniej
    > teoretycznie) zarabiać. I to od 6 miesięcy. Przynajmniej tak mi wychodzi
    > z użytej w wyjaśnieniach formy i z konstrukcji formularza. Pewnie
    > zapytam ich bezpośrednio.
    >

    > ** nie jestem pewna znaczenia. oryginał jest tutaj:
    html

  • 2. Data: 2006-09-04 13:28:46
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    Sky <s...@o...pl> wrote:
> [...]

    jak to sobie wyobrażasz - mieszkając w Polsce podlegać pod angielskie
    przepisy podatkowe?

    ... no i jeszcze pozostaje przekonanie polskiego fiskusa, że osiągnięte
    dochody nie podlegają opodatkowaniu w Polsce. Ciekawe jak to sobie
    wyobrażasz ?

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 3. Data: 2006-09-04 17:05:51
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

    Bronek Kozicki wrote:

    > jak to sobie wyobrażasz - mieszkając w Polsce podlegać pod
    > angielskie przepisy podatkowe?

    Mnie by interesowal inny uklad, firma w Polsce a swiadczenie uslug
    w Anglii. Trzeba by chyba miec slupa do zbierania zamowien ...

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.