PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia

  • 21. Data: 2008-04-11 22:00:09
    Temat: Re: Nowe obowiązki w trakcie okresu wypowiedzenia
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > I to ci nic nie uruchomiło w głowie?
    > Jeśli tak - reszta zbędna.
    > Jeśli nie - tym bardziej.

    własnie przytoczyłem to żeby tobi coś w głowie uruchomić, przytoczę jeszcze
    raz:

    Rodzaj pracy to typ czynności składających się na umówioną pracę.
    Jego określenie w umowie o pracę może nastąpić przez wskazanie
    jednego z następujących parametrów:
    -stanowisko pracy lub pełnionej funkcji, jeżeli są one wyodrębniane
    w strukturze organizacyjnej zakładu pracy (w jego regulaminie
    organizacyjnym)
    -wykonywanego przez pracownika zawodu lub posiadanej specjalności
    -opisanie czynności faktycznych objętych zakresem posiadanej

    z tego wynika tyle że rodzaj pracy można określić w umowie nazwą stanowiska
    tylko w dwuch szczegulnych przypadkach:
    1. nazwa określa rodzaj (stanowisko spawacz i rodzaj pracy spawanie,
    i nic poza tym nie wchodzi do jwgo obowiazków)
    2. jeżeli rodzaj pracy jest zawarty w regulminie firmy
    (domniemam nawet że pracownik musi podpisać oświadczenie że sie
    z takim regulaminem zapoznał i się na niego zdadza, bo ja w pracy
    musiałem)

    a skoro autor wątku sam nie wie jakie zajecia należą do jego obowiazków to
    logiczne że nie ma ich w zadnym regulaminie (bo w umowie nie ma, a z
    regulaminem się nie zapoznał), więc jeśli pracownik nie zna rodzaju pracy to
    świadczy o ciężkim naruszeniu podstawowych obowiązków pracodawcy, co
    skutkuje nieważnością umowy

    a jeszcze odnośnie wątku, to w KP jest zapis że każda zmiana obowiązków
    pracownika musi być potwierdzona na piśmie (czyli podpisanie nowej umowy z
    dodanymi obowiazkami), więc pracownik może odmówić wykonania dodatkowych
    zadań (o co pytał/a Carrie)

    a co do doradzanie sam się zastanów co ty temu człowiekowi doradzasz!?

  • 22. Data: 2008-04-11 22:42:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fton4b$2n$2@news.wp.pl gargamel <s...@d...na>
    pisze: