PracaGrupypl.praca.dyskusje › Listy referencyjne

  • 1. Data: 2008-04-08 17:09:50
    Temat: Listy referencyjne
    Od: z/svc <z/svc@>

    Witam,

    Gdy wysyłacie swoje CV plus list motywacyjny w odpowiedzi na
    ogłoszenie o pracę, to od razu załączacie swoje listy referencyjne,
    czy dopiero w dalszym etapie rekrutacji?

    A jeśli wysyłacie swoje CV do róznych portali, to listy referencyjne
    też, czy znowu - dopiero później?

    --
    z/svc

  • 2. Data: 2008-04-08 19:06:37
    Temat: Re: Listy referencyjne
    Od: "tuMEk" <t...@i...com>

    Użytkownik "z/svc" <z/svc@> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy dopiero w dalszym etapie rekrutacji?
    >
    > A jeśli wysyłacie swoje CV do róznych portali, to listy referencyjne

    ja zalaczam od razu jesli pisze w mojej branży.Do portali nie

    --
    pozdro
    tuMEk

  • 3. Data: 2008-04-08 19:30:48
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT z/svc pisze:
    > Witam,

    > Gdy wysyłacie swoje CV plus list motywacyjny w odpowiedzi na
    > ogłoszenie o pracę, to od razu załączacie swoje listy referencyjne,
    > czy dopiero w dalszym etapie rekrutacji?

    W jedynym przypadku, kiedy poproszono mnie o referencje, kontakty na
    referujących i listy referencyjne przesłałem już po zakończeniu
    rekrutacji.

    > A jeśli wysyłacie swoje CV do róznych portali, to listy referencyjne
    > też, czy znowu - dopiero później?

    Ja w ogóle tego nie podawałem w portalach.

    Tak czy siak, to chyba bardziej indywidualna sprawa.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    P-K4.