PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ilośc kandydatów na 1 miejsce

  • 1. Data: 2008-04-08 06:07:19
    Temat: Ilośc kandydatów na 1 miejsce
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    http://www.infopraca.pl/pl/praca/Pracownik-Administr
    acyjny/Warszawa/172050

    Ilość zgłoszonych kandydatur: 2024

    czy to lipa ?
    podobno pracodawcy mają problem ze znalezieniem pracowników ...

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 2. Data: 2008-04-08 07:20:32
    Temat: Re: Ilośc kandydatów na 1 miejsce
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Bo ta propozycja trafia w sedno potrzeb przeciętnej kobiety: nie wymagająca
    zaangażowania, niewielkie kwalifikacje, ciepła praca biurowa. Nic tylko brać i
    robić dzieci. Stąd tyle chętnych.

    --
    Lukasz

  • 3. Data: 2008-04-08 07:29:31
    Od: "Z" <a...@o...pl>

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@z...pl> wrote in
    message news:ftf22v$62h$1@achot.icm.edu.pl...
> [...]
    >
    > Ilość zgłoszonych kandydatur: 2024
    >
    > czy to lipa ?
    > podobno pracodawcy mają problem ze znalezieniem pracowników ...

    "- dodatkowym atutem będzie znajomość programu SUBJECT,
    - dużym atutem będzie bardzo dobra znajomość języka angielskiego,"

    Ta znajomosc angielskiego to zeby tak naszego Subiekta "umiedzynaradawiac"?
    ;)

    pozdr

  • 4. Data: 2008-04-08 07:54:50
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 8 Apr 2008 09:29:31 +0200, Z napisał(a):

    > - dużym atutem będzie bardzo dobra znajomość języka angielskiego,"

    Powinni raczej szukać ludzi bez znajomości angielskiego, bo potem jak już
    się okaże, że płaca niewiele wyższa niż najniższa krajowa, to pracownik
    dobrze znający angielski może wybyć w świat ;]

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2008-04-08 08:12:11
    Od: "Tomek Renik" <t...@g...pl>

    Dnia 08-04-2008 o 09:54:50 Kapsel <k...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Powinni raczej szukać ludzi bez znajomości angielskiego, bo potem jak już
    > się okaże, że płaca niewiele wyższa niż najniższa krajowa, to pracownik
    > dobrze znający angielski może wybyć w świat ;]

    Tak w temacie innych ofert z tego portalu, to pracodawcy stawiają na ludzi
    z wyższym wykształceniem, ważne aby mgr lub inż miał nie ważne jaki, ale
    dyplom aby miał, a tyle talentów chodzi bez mgr, bez inż nawet bez
    matury... ale z ulonczonym liceum czy technikum.

    Taki pracownik "bez wykształcenia" na pewno dłużej posiedzi u pracodawcy,
    może być tańszy, bardziej "wydajny" i lojalny.

    --
    Tomasz Renik - nr 501677222

  • 6. Data: 2008-04-08 08:26:45
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    >
    > Ilość zgłoszonych kandydatur: 2024
    >
    > czy to lipa ?
    > podobno pracodawcy mają problem ze znalezieniem pracowników ...

    "Na twoje miejsce jest 2023 chętnych !" :)

    BPNMSP

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 7. Data: 2008-04-08 09:18:08
    Od: "tumek" <n...@m...pl>

    > podobno pracodawcy mają problem ze znalezieniem pracowników ...

    eszz ,ja coprawda mam zajecie ale szukam czegos zeby w miare sie rozwijac
    wlasnie zachecony haslem ze roboty jest full i co ? Na spotkaniach jest
    mnostwo kandydatow spinajacych sie i chcacych isc na calosc bez negocjowania
    warunkow ( stanowiska dyrektorskie ) , kazdy na kazdego patrzy wilkiem a
    pracodawca zaciera rece. Ostatnio nawet wyszedlem ze spotkania na stanowisko
    RKS , bylo nas ponad 10 w jednej salce , urzadzono spęd , dano nam ankiety
    do wypelnienia ,poinformowano zeby zbic checi negocjacji ze podobna grupoa
    jest umowiona za 2 godziny ....wyszedlem tylko ja.... wiec jak jest z ta
    pracą? oczywiscie jest ale same niskie stanowiska -ciut wyzej i nima.
    Opisana sytuacja z trojmiasta.
    tumek

  • 8. Data: 2008-04-08 09:38:33
    Od: marcela <m...@o...pl>

    On 8 Kwi, 09:20, "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl> wrote:
> [...]
    > zaangażowania, niewielkie kwalifikacje, ciepła praca biurowa. Nic tylko brać i

    A ty kolejny gej nienawidzący kobiet albo odrzucony pałający
    wrogością? Jak kobieta chce mieć dzieci to ma do tego prawo.A kto
    będzie na ciebie pracował jak się zestarzejesz i będziesz starym
    zrzędzącym dziadem nikomu niepotrzebnym?

  • 9. Data: 2008-04-08 11:51:10
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > A ty kolejny gej nienawidzący kobiet albo odrzucony pałający wrogością?

    Nic podobnego. Uważam, że jeste wiele zawodów, do których kobieta nadaje się
    idealnie. Np. dyplomacja (to chyba idealny zawód dla kobiety), polityka (też
    bardzo dobry i nie wiem, dlaczego zdominowany przez mężczyzn), psychologia,
    edukacja. Jednak nie oszukujmy się: mężczyźni i kobiety różnia się od siebie w
    podejściu do życia i pracy. Jak to trafnie ktoś kiedyś powiedział: "mężczyzna w
    pracy i w domu myśli zwykle o pracy, a kobieta w pracy i w domu zwykle myśli o
    domu. Oczywiście nie można generalizować, bo jest wiele wyjątków od tej reguły.

    Nie mam czasu teraz pisać, ale przeciętnej kobiecie zależy zwykle na
    stabilizacji, pewności jutra, zwykle unika ryzyka. Podczas, gdy przeciętny
    mężczyzna woli prace, w której może coś stworzyć, zbudować, zaprojektować, jest
    skłonny do pewnego ryzyka. Dlatego podana w ogłoszeniu praca, to lep na kobiety.

    --
    Lukasz

  • 10. Data: 2008-04-08 11:53:11
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "marcela" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...

    > A ty kolejny gej nienawidzący kobiet albo odrzucony pałający
    > wrogością? Jak kobieta chce mieć dzieci to ma do tego prawo.A kto
    > będzie na ciebie pracował

    1) Kolega ma rację, biurwa to wymarzone stanowisko dla wielu pań
    2) Jeszcze nie słyszałem o kobiecie, która ma dziecko po to, żeby na kogoś
    pracowało. Ma je, bo tak chce i naturalne jest, że próbuje to sobie urządzić
    jak najwygodniej. Twój argument jest więc wyrazem czystej wody hipokryzji.

    e.