PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowe CV

  • 1. Data: 2005-01-03 11:00:21
    Temat: Nowe CV
    Od: "koski" <koski @ op.pl>

    Witam
    Mam takie pytanie
    W mediach ostatnio slyszalem ze maja wprowadzic jakies znormalizowane CV dla
    osob pragnacych podjac prace za granica i (nie jestem pewien) w Polsce.
    Niestety nie moge nigdzie znalesc zadnych nowych wiadomosci na ten temat a
    juz tym bardziej wzoru tegoz CV wiec jesli ktos mialby jakies aktualne info
    to bylbym wdzieczny .

  • 2. Data: 2005-01-03 11:04:45
    Temat: Re: Nowe CV
    Od: "seba" <seb(wytnijcieto)pol@poczta.kazdywiecodalej.onet.pl>

    Istenieje unijne CV (europejskie CV), które jest zamieszczone np. na
    stronach http://www.gazeta-it.pl/kariera/europejskie_cv.html

    Sebastian Trzeszczkowski

  • 3. Data: 2005-01-03 12:11:00
    Od: wigwam <h...@h...pl>