PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukam ale bez efektu może ktoś???

  • 1. Data: 2005-01-03 10:00:55
    Temat: Szukam ale bez efektu może ktoś???
    Od: "Marek" <m...@o...pl>

    Witam,szukam pracy w krakowie ale bez efektu!!Nie mam wyksztalcenia,moze to
    moja wina ale na to juz nie ten czas!!mam 39 lat!!rodzine i wielki problem!!
    poszukuje każdej pracy fizycznej{nie boje się pracować jak są tego efekty}
    sporo jeżdziłem {3.5 tony}troche handlu,prace ogólno budowlane.Nie wiem gdzie
    szukac,w urzędzie nic nie ma a jak są oferty to głodowe pensje!!chociaż żeby
    zarobić na początek 800zl netto to by bylo ok.Może ktoś coś doradzi??
    Pozdrawiam Marek-SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU DLA WSZYTKICH!!!może mnie też się
    przytrafi coś miłego???zobaczymy!

  • 2. Data: 2005-01-03 13:53:02
    Temat: Re: Szukam ale bez efektu może ktoś???
    Od: "AndrzejW" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,szukam pracy w krakowie ale bez efektu!!Nie mam wyksztalcenia,moze
    > moja wina ale na to juz nie ten czas!!mam 39 lat!!rodzine i wielki
    problem!!

    Przekreślasz się sam. Błąd moim zdaniem. Dużo starsi ludzie się
    dokształcają.

> [...]
    żeby
    > zarobić na początek 800zl netto to by bylo ok.Może ktoś coś doradzi??

    Sam szukaj pracy, wędrując po firmach i po prostu pytając. Nie licz na UP,
    tam trafiają oferty od pracodawców którzy szukają niewolników - nie
    pracowników. Przejściowo być może będziesz pracować na czarno, ale człowiek
    znający swój fach, nie będący alkoholikiem i podchodzący poważnie do pracy
    to skarb, zwłaszcza na takich robotniczych stanowiskach. Wyrobisz sobie
    markę, będziesz polecany i znajdziesz jakąś sensowną robotę.

    pozdr
    Andrzej

  • 3. Data: 2005-01-03 17:53:02
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > to skarb, zwłaszcza na takich robotniczych stanowiskach. Wyrobisz sobie
    > markę, będziesz polecany i znajdziesz jakąś sensowną robotę.

    Dzięki za dobre slowo!!pozdrawiam Marek