PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowe BEZPŁATNE e-książki

  • 1. Data: 2003-02-24 08:43:18
    Temat: Nowe BEZPŁATNE e-książki
    Od: "obywatel" <o...@N...gazeta.pl>

    Witam Państwa,
    zapraszam do pobrania nowej BEZPŁATNEJ e-książki umieszczonej na stronie
    http://www.obywatel.com (w dziale GRATIS), pt.: "Sens Życia". Książka
    opowiada o młodym człowieku który jednocześnie stracił pracę i mieszkanie...
    Na szczęście na swojej drodze napotkał tajemniczego Mistrza. Kim jest Mistrz -
    i jak dalej potoczyły się losy tegoż młodego człowieka? Odpowiedź znajdą
    Państwo w ww. BEZPŁATNYM e-book'u.
    Jak napisał sam Autor: "Jest to książka o rozwoju osobistym i duchowym, o
    poszukiwaniu szczęścia i satysfakcji z życia, o pieniądzach i pracy, (...) o
    tym wszystkim, co składa się na nasze życie."

    Jeżeli są wsród Państwa osoby prowadzące własną firmę - również zapraszam do
    pobrania nowego BEZPŁATNEGO e-book'a pt.: "Metody Marketingu - czyli jak
    podwoić swoje obroty w ciągu 6 m-cy?".

    Pozdrawiam
    Piotr Słotwiński
    http://www.obywatel.com

  • 2. Data: 2003-02-24 16:33:47
    Temat: Re: Nowe BEZPŁATNE e-książki
    Od: "Jarek Krochmalski" <j...@w...pl>

    Użytkownik "obywatel" <o...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Książka opowiada o młodym człowieku który jednocześnie stracił pracę i
    mieszkanie... Na szczęście na swojej drodze napotkał tajemniczego Mistrza.
    Kim jest Mistrz -

    jak dla mnie to normalnie jakas sekta :)

    pozdrawiam
    Jarek Krochmalski

  • 3. Data: 2003-02-24 18:46:51
    Od: "Marcin" <k...@g...pl>

    Witam

    Na szczescie chyba od 8 marca teo roku za wysylanie smieci na grupy bedzie
    mozna
    od autora kase wycignac na drodze sadowej.
    Jezeli ktos wie wiecej na ten temat to moze jakies
    info.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 4. Data: 2003-02-25 09:10:03
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl>

    Marcin <k...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > mozna
    > od autora kase wycignac na drodze sadowej.
    > Jezeli ktos wie wiecej na ten temat to moze jakies

    Witam,
    w tym poście umieściłem informację o nowych BEZPŁATNYCH e-książkach które
    można pobrać z witryny http://www.obywatel.com (w dziale GRATIS).
    Zrobiłem to - ponieważ miałem nadzieję że te BEZPŁATNE e-książki mogą się
    komuś z tej grupy przydać. Przykro mi - że ktoś to odbiera jako "śmieci". Nie
    wiem - czy jest to jednostkowa opinia, czy naprawdę większość z Państwa tak
    uważa? Proszę o opinię: jeżeli to drugie - to z całą pewnością więcej juz
    takiej informacji tutaj nie umieszczę.
    Pozdrawiam
    Piotr Słotwiński
    http://www.obywatel.com

    p.s. do Marcina: sugerowałbym poszukać sobie jakiejś lepiej płatnej pracy -
    niż żyć nadzieją na łatwe "wyciągnięcie (od kogoś) kasy na drodze sadowej". -
    chyba że to jakiś sad chodzi? - grusze, jabłonie, itp? Pamiętaj - że jest to
    broń obosieczna, po pierwsze - rezygnujesz ze swojej anonimowości, po drugie -
    w razie gdybyś przegrał, ktoś moze wystąpić z pozwem przeciwko tobie (lub od
    razu z pozwem wzajemnym) - i nie daj Boże, może - jak piszesz (cytuję
    dosłownie: "kase wycignac na drodze sadowej" od ciebie...

  • 5. Data: 2003-02-25 11:28:12
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > razu z pozwem wzajemnym) - i nie daj Boże, może - jak piszesz (cytuję
    > dosłownie: "kase wycignac na drodze sadowej" od ciebie...

    to ja do ps-a jeszcze:
    zaskarzenie kogos o jakakolwiek kase wymaga wplacenia wadium wiec juz teraz
    mozesz (Marcin) zaczac ja zbierac.
    tak jest w europie i tak tez zaczyna byc u nas.
    przyklad -> protesty przeciwko budowie drog, zaskarzenie pozwolenia na
    budowe itp.; jak chcesz cos komus popsuc w inwestycjach to licz sie z tym,
    ze nie majac racji wtapiasz swoja kase. niektorzy zrozumieja po pierwszym
    razie a co wieksi pieniacze dopiero jak sie kaska skonczy :-P
    ja sie ciesze bo moze wkoncu moj kochany wroclaw doczeka sie obwodnicy
    srodmiejskiej a i miejskiej z czasem moze tez ....
    :-D
    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 6. Data: 2003-02-25 13:18:05
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Obywatel :-) wrote:
    [cut]
> [...]
    > wiem - czy jest to jednostkowa opinia, czy naprawdę większość z Państwa tak

    Wiekszosc z Panstwa uwaza, ze dla odpowiednich tematow sa odpowiednie
    grupy i odwrotnie. Kazdy temat nie zwiazany z tematyka grupy,
    niezaleznie od tresci jest jej zasmiecaniem. Netykieta tez jest do
    przeczytania w internecie bezplatnie - polecam!

    Pozdrawiam
    Tobi

  • 7. Data: 2003-02-25 15:13:38
    Temat: Odp: Nowe BEZPŁATNE e-książki
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    > Proszę o opinię: jeżeli to drugie - to z całą pewnością więcej juz
    > takiej informacji tutaj nie umieszczę.

    Obiecanki cacanki :-)

    Rafał

  • 8. Data: 2003-02-25 17:49:30
    Od: "Asia Kubiak" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Marcin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > mozna
    > od autora kase wycignac na drodze sadowej.
    > Jezeli ktos wie wiecej na ten temat to moze jakies

    moglbys podac podstawe prawna?

    Asiek

  • 9. Data: 2003-02-26 08:36:48
    Temat: Re: Odp: Nowe BEZPŁATNE e-książki
    Od: "Obywatel :-)" <o...@N...gazeta.pl>

    Rafal <?@?.?> napisał(a):

    > Obiecanki cacanki :-)
    >
    > Rafał

    Nie Rafał - żadne obiecanki. Jestem człowiekiem trochę zajętym - i nie mam
    zwyczaju wpraszać się tam - gdzie nie jestem mile widziany. Ponadto uznałem,
    że TEN post jest zgodny z tematyką grupy - a już na pewno bardziej zgodny od
    sporej części wypowiedzi na grupie padających. Zauważ też - że jeżeli
    podejrzewasz mnie wyłącznie o chęć reklamy mojej strony - to weź proszę pod
    uwagę, że ze względu na tematykę tej strony - reklama jej akurat tutaj nie
    jest dobrym pomysłem (nie ta grupa docelowa). Chciałem po prostu
    poinformować, że jest do ściągnięcia nowa BEZPŁATNA e-książka opowiadająca
    historię bezrobotnego - moze w sposób poetyczny nieco, ale dający nadzieję
    innym... Oczywiście - jest to moje zdanie. Mi się książka bardzo podobała. No
    i jest BEZPŁATNA - co dla sporej liczby osób tutaj zapewne też ma znaczenie...

    Pozdrawiam
    Piotr Słotwiński
    http://www.obywatel.com

  • 10. Data: 2003-03-09 02:00:58
    Od: "Alcatel7" <a...@p...pnet.pl>

    No ja słyszałem że od 10 tego i raczej od tego dnia bo wiem to od pewnej
    firmy
    Pozdrawiam