PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowe BEZPŁATNE e-książki › Re: Nowe BEZPŁATNE e-książki
    From: "dromader" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nowe BEZPŁATNE e-książki
    Date: Tue, 25 Feb 2003 12:28:12 +0100

    > p.s. do Marcina: sugerowałbym poszukać sobie jakiejś lepiej płatnej
    pracy -
    > niż żyć nadzieją na łatwe "wyciągnięcie (od kogoś) kasy na drodze
    sadowej". -
    > chyba że to jakiś sad chodzi? - grusze, jabłonie, itp? Pamiętaj - że jest
    > broń obosieczna, po pierwsze - rezygnujesz ze swojej anonimowości, po
    drugie -
    > w razie gdybyś przegrał, ktoś moze wystąpić z pozwem przeciwko tobie (lub
    od
    > razu z pozwem wzajemnym) - i nie daj Boże, może - jak piszesz (cytuję
> [...]
    to ja do ps-a jeszcze:
    zaskarzenie kogos o jakakolwiek kase wymaga wplacenia wadium wiec juz teraz
    mozesz (Marcin) zaczac ja zbierac.
    tak jest w europie i tak tez zaczyna byc u nas.
    przyklad -> protesty przeciwko budowie drog, zaskarzenie pozwolenia na
    budowe itp.; jak chcesz cos komus popsuc w inwestycjach to licz sie z tym,
    ze nie majac racji wtapiasz swoja kase. niektorzy zrozumieja po pierwszym
    razie a co wieksi pieniacze dopiero jak sie kaska skonczy :-P
    ja sie ciesze bo moze wkoncu moj kochany wroclaw doczeka sie obwodnicy
    srodmiejskiej a i miejskiej z czasem moze tez ....
    :-D
    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy