PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma Comarch Krakow - opinie

  • 1. Data: 2003-02-24 07:14:21
    Temat: Firma Comarch Krakow - opinie
    Od: "Lucky Luck" <l...@p...fm>

    Hi,

    Co sadzicie o krakowskim Comarchu?
    Jakie wystepuja w tej firmie mozliwosci rozwoju ?
    Jakie technologie tam stosuja ?
    Jak wyglada metodologa prowadzenia projektu ?
    Pozwole sobie podpytac troche rowniez o atmosfere pracy, szkolenia (czy z
    lojalkami), jak czesto zdarzajasie nadgodziny i wogole ogolna opinia?

    Wiem, ze to niedyskretne pytanie ale tak wogole to na jaka sume mozna liczyc
    na wejscie ??? ( tak dla nowego programisty )

    Lucky Luck

  • 2. Data: 2003-02-26 14:26:45
    Temat: Re: Firma Comarch Krakow - opinie
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Co sadzicie o krakowskim Comarchu?
    > Jakie wystepuja w tej firmie mozliwosci rozwoju ?
    > Jakie technologie tam stosuja ?

    Wiesz co, twoj list wlasnie krazy na naszej liscie dyskusyjnej, dostales
    juz jakies odpowiedzi ? ;-)))))

    A jak sie juz u nas zatrudnisz, to napisz koniecznie na hyde_park z
    jakims peanem na temat ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2003-02-27 09:24:14
    Od: "Aga" <m...@N...gazeta.pl>

    Lucky Luck <l...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    >

    > Lucky Luck
    >
    > Cześć! No właśnie też bym chciała wiedzieć jak jest z wejściem do tej
    firmy? Można zostawić swoją aplikację?
    Pozdrawiam Aga

  • 4. Data: 2003-02-27 15:28:40
    Od: Dorita <d...@t...pl>

    Użytkownik Aga napisał:
> [...]

    Ja moge powiedziec tylko o atmosferze tam panujacej, a na merytoryczne
    tematy... niestety nie pomoge. Opre sie na opiniach mojego ukochanego,
    ktory tam pracowal przez rok. Otoz bardzo byl zadowolony z pracy w
    firmie, zwlaszcza z atmosfery w niej panujacej, ktora podobno byla
    rewelacyjna. Zawsze z usmiechem na buzce do niej chodzil. Raczej nie
    pamietam, zeby zostawal tam nadgodziny;-)
    pozdrawiam
    Dorita

  • 5. Data: 2003-02-28 13:35:54
    Od: "LittleBoy" <l...@i...pl>

    "Lucky Luck" <l...@p...fm> wrote in message
    > Wiem, ze to niedyskretne pytanie ale tak wogole to na jaka sume mozna
    liczyc
    > na wejscie ??? ( tak dla nowego programisty )

    1600-1800 brutto na początek.
    Poza tym jest cholernie trudno się dostać. Bardzo szczegółowy test ze
    znajomości Delphi i Javy na najniższym (w sensie programowania) poziomie.
    Mi się nie udało :( ale nie zniechęcajcie się.
    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2003-02-28 15:15:45
    Od: "Agnieszka Mikurda" <m...@N...gazeta.pl>

    LittleBoy <l...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > znajomości Delphi i Javy na najniższym (w sensie programowania) poziomie.
    > Mi się nie udało :( ale nie zniechęcajcie się.

    Witam ponownie. A co z administratorami sieci? Mają jakąś szansę?

  • 7. Data: 2003-02-28 15:24:25
    Od: "LittleBoy" <l...@i...pl>

    "Agnieszka Mikurda" <m...@N...gazeta.pl> wrote in message
    > Witam ponownie. A co z administratorami sieci? Mają jakąś szansę?

    Tego nie wiem. Ja starałem się o pracę na stanowisku programisty (w czerwcu
    2002 r.).

  • 8. Data: 2003-03-01 18:37:27
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Witam ponownie. A co z administratorami sieci? Mają jakąś szansę?

    Nie sadze zeby ktos taki byl potrzebny, tylko programisci ...

  • 9. Data: 2003-03-12 16:19:40
    Od: "LL" <s...@N...gazeta.pl>

    Tak mozna wnioskowac ze pan "Programuje" dla Comarcha i tam pracuje.
    Tzn chcialbym zasiegnac info na sieci ze jak juz ktos aplikuje to wszelkie
    boje o kazda pozycje tocza sie w Krakowie ?
    I naturanilnie Comarch zwraca koszty przejazdu ?
    Nie wiem nie mieszkam w kraju wiec nie wiem jakie sa obecnie zwyczaje i
    metody traktowania potencjalnego ochotnika ?
    A moze powinnienem zwrocic sie do HRow , ale wole najpierw pogadac na
    przedpolu. Moze sie cos dowiem przy serdecznosci publiki.

    Pozdrawiam
    Lukasz