PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowe BEZPŁATNE e-książki

  • 11. Data: 2003-03-10 07:06:32
    Temat: Re: Nowe BEZPŁATNE e-książki
    Od: Janusz 'Kali' Kaliszczak <k...@b...pl>

    Użytkownik Asia Kubiak napisał, Dnia 2003-02-25 18:49:
    > Użytkownik "Marcin" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > moglbys podac podstawe prawna?
    >
    > Asiek

    http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/ustawy/409_u.htm
    pewnie chodzi o to i okolice art 10.

    --
    Janusz 'Kali' Kaliszczak -------- k...@b...pl
    ------------------------- "Nemo ante mortem beatus"

  • 12. Data: 2003-03-10 19:10:01
    Od: "Andrzej Chmielewski" <a...@o...multicon.pl>

    > http://ks.sejm.gov.pl:8010/proc4/ustawy/409_u.htm
    > pewnie chodzi o to i okolice art 10.

    nie sądzicie, że to bezsens ? zabronienie reklamowania się przez mail ?
    a co z pocztą zwykłą ? z domokrążcami ? z reklamami w telewizji... ?
    zapomniano o nich ?

  • 13. Data: 2003-03-28 23:00:29
    Od: "ponury63" <p...@N...gazeta.pl>

    Andrzej Chmielewski <a...@o...multicon.pl> napisał(a):

    > nie sądzicie, że to bezsens ? zabronienie reklamowania się przez mail ?
    > a co z pocztą zwykłą ? z domokrążcami ? z reklamami w telewizji... ?
    > zapomniano o nich ?

    Pewnie że tak! Facet daje coś za darmo i zbiera joby od wszystkich za każde
    swoje słowo? Nie chcesz to nie bierz!

  • 14. Data: 2003-03-29 10:57:18
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    ponury63 napisał:

    > Pewnie że tak! Facet daje coś za darmo i zbiera joby od wszystkich za każde
    > swoje słowo? Nie chcesz to nie bierz!

    Jakie darmo - koszt polaczen, czas zabrany na przegladanie tego chlamu
    itd.

    Przynajmniej ja codziennie dostaje min. 10 takich postow (mam 4 konta ;)
    - pornografia, cudowne leki, uzywki, spadki i darowizny.

    Mam propozycje - poniewaz moj modem nie jest taki madry jak ty ("nie
    chcesz to nie bierz"), to moze bys za darmo odsiewal mi ten smietnik?

    Flyer

  • 15. Data: 2003-03-29 14:00:50
    Od: "obywatel" <o...@N...gazeta.pl>

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Przynajmniej ja codziennie dostaje min. 10 takich postow (mam 4 konta ;)
    > - pornografia, cudowne leki, uzywki, spadki i darowizny.

    Rozumiem, że ktoś - tak jak ja oferuję bezpłatne ebook'i - oferuje Ci
    możliwość bezpłatnego otrzymania leków, używek, spadków i darowizn?

    Piotr Słotwiński
    http://www.obywatel.com

  • 16. Data: 2003-03-29 21:15:08
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl>

    Flyer <f...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    Mam propozycje - poniewaz moj modem nie jest taki madry jak ty ("nie
    > chcesz to nie bierz"), to moze bys za darmo odsiewal mi ten smietnik?
    >
    > Flyer

    Nie mam cudownego modemu, po prostu nie otwieram niechcianych
    przesyłek; "obywatela" wychaczyłem, bo dawał e-booka GRATIS! i wyraźnie to
    zaznaczył.
    Reklam nie otwieram w ogóle
    Pozdriv
    ponury63

  • 17. Data: 2003-03-29 23:32:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    obywatel napisał:

    > Rozumiem, że ktoś - tak jak ja oferuję bezpłatne ebook'i - oferuje Ci
    > możliwość bezpłatnego otrzymania leków, używek, spadków i darowizn?

    Nie rozumiesz ;). Poniewaz niestety nie mam mozliwosci sledzenia watkow
    - tanie rozwiazania nie zawsze sa najlepsze - musze dzis polyslec nad
    nowym - moge korzystac tylko z wlasnej pamieci i cytatow w poscie:

    I tylko na to odpowiadalem - mozesz miec pretensje do poprzednika, ze
    zacytowal jedno a na drugie odpowiedzial. Ja przynajmniej w poscie
    zrodlowym dla mojej odpowiedzi nie widze nic o e-bookach tylko o
    rekalmie przez e-mail.

    Co do e-bookow nie wypowiadam sie - przejrzalem jeden z pomyslami na
    zarabianie i musze przyznac, ze mozna cos z tego wyciagnac, tyle tylko
    ze co poniektore sa "naciagane" a inne wymagaja bardzo duzej wiary w
    powodzenie - jako czlowiek wychowany w socjalizmie przedkladam materie
    nad wiare ;).

    Flyer

  • 18. Data: 2003-03-30 18:38:35
    Od: Mateusz Wojcik <b...@s...uci.agh.edu.pl>

    > nie sądzicie, że to bezsens ? zabronienie reklamowania się przez mail ?
    > a co z pocztą zwykłą ? z domokrążcami ? z reklamami w telewizji... ?
    > zapomniano o nich ?

    Jest tylko taki problem: za dostarczenie tej reklamy i jej odbior placa
    firmy utrzymujace lacza i odbiorcy reklam... Nie ci, ktorzy ja rozsylaja.

    Matt
    --
    Fear of death is the realization of life's unresolved contradiction.
    - Lew Tolstoj "Life"

  • 19. Data: 2003-03-31 12:43:52
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    > Jakie darmo - koszt polaczen, czas zabrany na przegladanie tego chlamu
    > itd.

    Dobre :)
    A ile tracisz kapitalu na codzienne wczytanie 10 postow przez modem? ;)

    Nie jestem zwolennikiem SPAMU, ale bez przesadyzmu.

    WOJSAL (Wojciech Sałata)