PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak sie pracuje w Plus GSM

  • 1. Data: 2005-05-30 14:13:44
    Temat: Jak sie pracuje w Plus GSM
    Od: "mtrz" <m...@v...pl>

    Dostałem propozycje pracy w Plus GSM na stanowisku związanym zbazami danych.
    Mam pracę ale gorzej płatną i zastanawiam sie czy zaryzykować. Jak ktoś wie to
    niech powie, jak sie pracuje, jak tratkują pracowników, jaka jest rotacja na
    stanowiskach itp. z góry dzieki za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2005-05-30 14:49:56
    Temat: Re: Jak sie pracuje w Plus GSM
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    mtrz napisał(a):
> [...]
    > niech powie, jak sie pracuje, jak tratkują pracowników, jaka jest rotacja na
    > stanowiskach itp. z góry dzieki za odpowiedzi.

    Sa szanse na rozwój, sa szkolenia (ale czy IT tez, tego nie wiem),
    zarobki tez nie sa do niczego.
    Plusy w Plusie ? ;)
    - stabilnosc zatrudnienia (chyba, ze sam nawalisz)
    - szkolenia za granica,
    - mlode towarzystwo,
    - nowoczesne technologie.
    Firma nastawiona na rozwój.

    Czego potrzeba wiecej do szczescia?

    --
    czarny

  • 3. Data: 2005-06-12 16:24:55
    Od: "Radekx" <r...@n...pl>

    Szanowny użytkownik podpisujący się jako czarny m...@f...art.pl
    napisał w wiadomości news:d7f90t$1bfp$1@news2.ipartners.pl co następuje

> [...]
    > zarobki tez nie sa do niczego.
    > Plusy w Plusie ? ;)
    > - stabilnosc zatrudnienia (chyba, ze sam nawalisz)

    I umowy dawane co miesiąc, obnizki pensji, itp.itd

    --
    Radek Klensporf / Radekx |r...@n...pl |r...@g...pl |
    | GSM 694 84 - 77 - 66 | GG 2811521 |