PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nokia Siemens Networks Wrocław

  • 11. Data: 2011-08-08 19:51:16
    Temat: Re: Nokia Siemens Networks Wrocław
    Od: Daniel Resich <d...@g...com>

    On 26 Lip, 03:51, Piotr <q...@...com> wrote:
    > [...]
    >
    > W 2007 bylem na rozmowie o prace jako programista JavaEE w Simens
    > Wrocław. Doświadczenie z JEE 5lat. Dowiedziałem się, że mogą mi
    > zaoferować max. 2.5tys zl netto/miesiąc, ale woleli by 2tys :)

    OK, ale o jakiej firmie w końcu mówimy? W temacie jest Nokia Siemens
    Networks, natomiast Kolega wspomina o Siemensie - to dwie różne i
    niezależne firmy. Połowa mojego roku pracuje w NSN i nikt by nie
    poszedł na stanowisko programisty za 2.5 tys. Poza tym Kolega mówi o
    2007 roku - dane o zarobkach zdążyły się przez 4 lata trochę
    zdezaktualizować... ;)

  • 12. Data: 2011-08-09 19:50:13
    Od: "Waldek M." <w...@l...localdomain>

    Dnia Mon, 8 Aug 2011 12:51:16 -0700 (PDT), Daniel Resich napisał(a):
> [...]
    > poszedł na stanowisko programisty za 2.5 tys. Poza tym Kolega mówi o
    > 2007 roku - dane o zarobkach zdążyły się przez 4 lata trochę

    Tys prowda. Choć co do ostatniego zdania, to raczej nie o 100-200% :-)
    Jeśli chodziło o "czystego" Siemensa, to sprawa wygląda trochę inaczej.

    Pozdrawiam,
    Waldek

  • 13. Data: 2011-09-15 13:18:13
    Od: "John Doe" <j...@u...com>

    Użytkownik "Tomasz Huroń" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    Cześć
    Pracuję w NSN już 4 lata. Atmosfera w pracy jest luźna (co nie zmienia
    faktu, że swoje zadania musisz zrobić). Zespoł to głównie młodzi
    ludzie (absolwenci, kilka, lub kilkanaście lat po studiach), ale
    spotkać możesz też starych wyjadaczy. Przede wszystkim nie ma tu
    "panów kierowników" i "panów dyrektorów", a relacje między Tobą,
    resztą zespołu, szefami, są jak relacje między zwykłymi ludźmi.
    Rekrutacja rzeczywiście jest dość spora, bo zapotrzebowanie na ludzi
    jest duże, zatem jeżeli przeglądasz oferty, coś znajdziesz (szykując
    się na rozmowę przygotuj się na wywiad, nie na przesłuchanie).
    Co do kasy na początek, to gdzieś w okolicach średniej krajowej (plus
    do tego bonusy: pakiet sportowy, medyczny (z drobną dopłatą również
    pełna opieka stomatologa), bony na dożywianie (obiad w firmie, albo
    zakupy w markecie, jak wolisz), wewnętrzna akademia ze szkoleniami
    różnego rodzaju, długo by wymieniać). Później różnie bywa z
    podwyżkami, ale wszystko zależy od Ciebie i Twojego szefa.

    Uwaga! Post pisany przez HR, tylko oni nie wiedzą, że odpisuje się pod
    tekstem, a nie nad to raz.
    Dwa: propaganda. Trzy: takie nazwisko Huroń w ogóle nie istnieje w bazie
    PESEL, sprawdzałem na www.moikrewni.pl/mapa
    http://www.herby.com.pl/

    Na drugi raz postaraj się bardziej cwaniaczku

  • 14. Data: 2011-09-15 17:53:00
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    > Co ciekawe na tej liście nie zjajdziecie ani jednego posta dotyczącego
    > tej firmy. HR pracuje pewnie i na tym polu.

    Agatka321 ostatnio się żaliła :P