PracaGrupypl.praca.dyskusjeNokia Siemens Networks Wrocław › Nokia Siemens Networks Wrocław
    From: Łukasz Hugonicz <l...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Nokia Siemens Networks Wrocław
    Date: Mon, 18 Jul 2011 14:03:45 -0700 (PDT)

    Jak wygląda sytuacja programisty w NSN we Wrocku? Rozumiem, że NSN to
    Nokia Siemens Networks właśnie - tak dla pewności:). Widziałem, że
    jest dużo świetnie brzmiących ofert, ale jak to się ma do
    rzeczywistości? Z opinii z którymi się spotkałem, to podobno
    atmosfera fajna, perspektywy też nie najgorsze, choć jak zawsze
    ponarzekać jest na co, ale to opinie osób, które tam pracują już po
    kilka lat, wiec zastanawiam się, czy faktycznie jest tak kolorowo. Jak
    z kasą na początek, da się wyżyć?