PracaGrupypl.praca.dyskusje › No to jest jakies przegiecie

  • 1. Data: 2004-05-04 22:05:37
    Temat: No to jest jakies przegiecie
    Od: "Jacek" <w...@p...onet.pl>

    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,2.html?group=pl.pra
    ca.oferowana&tid=1003407

    "bardzo dobra znajomość i min. 2 lata doświadczeń w programowaniu w języku
    Delphi 8 dla platformy .NET"

    http://www.borland.com

    "04-Nov-03 Delphi 8 Targets .NET"

    Czy ja jestem już całkiem głupi i czegoś tu nie rozumiem ? Wymagają 2-letniego
    doświadczenia w programowaniu w środowisku, które zostało wypuszczone na
    rynek ... 5 miesięcy temu.

    Sam mam własną firmę, choć na razie nikogo nie zatrduniam, ale ręce mi opadają
    gdy czytam niektóre wymagania w ofertach. Niektórym to sie nieźle w głowach
    pomieszało...

  • 2. Data: 2004-05-04 22:24:27
    Temat: Re: No to jest jakies przegiecie
    Od: misman <m...@r...NIESPAM.pl>

    On Wed, 05 May 2004 00:05:37 +0200, Jacek wrote:

    > Czy ja jestem już całkiem głupi i czegoś tu nie rozumiem ? Wymagają 2-letniego
    > doświadczenia w programowaniu w środowisku, które zostało wypuszczone na
    > rynek ... 5 miesięcy temu.

    Normalne, folklor taki nasz.. ;) Znajoma kiedyś nie była w stanie
    napisać "listu motywacyjnego" na stanowisko... sprzątaczki :) Mimo
    posiadanego dyplomu mgr. polonistyki :P Sam również byłem kiedyś
    poproszony o przesłanie "CV i listu motywacyjnego" na stanowisko...
    pracownika fizycznego (!). A żeby było śmieszniej - nawet nie podano
    mi, jak się właściwie to stanowisko nazywa - ogłoszenie było dość
    lakoniczne, szukano po prostu "pracowników fizycznych" :P
    Ręce opadają, a pieniądze się w kieszeni na drobne rozmieniają przy
    takich "ofertach"... :>

    --
    Pozdrawia m.

  • 3. Data: 2004-05-05 07:34:03
    Od: "Asia Witek" <a...@w...bcx.pl>

    Użytkownik "Jacek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    2-letniego
    > doświadczenia w programowaniu w środowisku, które zostało wypuszczone na

    a to juz chyba P. Hosowicz sie z tego ogloszenia nabijal, pare postow nizej
    ;)

    pozdr
    Asiek

  • 4. Data: 2004-05-05 07:51:39
    Od: "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "misman" <m...@r...NIESPAM.pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > lakoniczne, szukano po prostu "pracowników fizycznych" :P
    > Ręce opadają, a pieniądze się w kieszeni na drobne rozmieniają przy

    ja z kolei - dzwoniłem wczoraj w sprawie ogłoszenia, które ukazało się w
    prasie (na numer stacjonarny) - i niestety automat tpsa powiedział, że
    "abonent jest czasowo odłączony" :)

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2004-05-05 08:31:36
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "KrzysztofM" <k...@w...dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:c7a64b$agd$1@inews.gazeta.pl...

    > ja z kolei - dzwoniłem wczoraj w sprawie ogłoszenia, które ukazało się w
    > prasie (na numer stacjonarny) - i niestety automat tpsa powiedział, że
    > "abonent jest czasowo odłączony" :)

    No i?

    Jeśli myślisz, że z firmą dająca ogłoszenie "coś nie tak", bo mają telefon
    odłączony
    to raczej nie masz racji. Ech, iluż to już moich znajomych miało problemy
    gdy klient
    dzwonił a tu "abonent jest czasowo odłączony". Sam dostaję info od znajomych
    przynajmniej raz
    w miesiącu - "Ty, co z Twoim telefonem"? I jak myślisz, kto jest winny?

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 6. Data: 2004-05-05 10:53:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >"bardzo dobra znajomość i min. 2 lata doświadczeń w programowaniu w języku
    >Delphi 8 dla platformy .NET"
    ..
    >Czy ja jestem już całkiem głupi i czegoś tu nie rozumiem ? Wymagają 2-letniego
    >doświadczenia w programowaniu w środowisku, które zostało wypuszczone na
    >rynek ... 5 miesięcy temu.
    Przeczytasz za półtorej roku i będzie ok :-)

    Motto uniwersalne: Praca ? Jeszcze nie dziś, ale może jutro

  • 7. Data: 2004-05-05 10:58:29
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Asia Witek wrote:
> [...]
    >
    > 2-letniego

    > a to juz chyba P. Hosowicz sie z tego ogloszenia nabijal, pare postow nizej

    Ja. Rozśmieszyło mnie to okropnie, aczkolwiek nie trzeba zaraz
    podejrzewać lamerstwa u ogloszeniodawcy. Może to był jakiś skrót
    myślowy, gdzie z jednej strony faktycznie chodziło o Delphi 8 for .NET,
    a z drugiej strony "dwuletnie doświadczenie" odnosiło się nie do Delphi
    8 for .NET, tylko do technologii .NET w ogóle. .NET jako koncept powstał
    jakieś właśnie dwa lata temu, jeśli dobrze kojarzę.

    Osobna sprawa, że jak ktoś jest dobry w Delphi, to nie będzie miał
    kłopotu z przesiadką na .NET - różnice są oczywiście dość spore, ale jak
    ktoś jest oblatany w temacie, to sobie bez problemu poradzi.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 8. Data: 2004-05-05 11:53:59
    Od: "Iwona" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > przynajmniej raz
    > w miesiącu - "Ty, co z Twoim telefonem"? I jak myślisz, kto jest winny?

    Hi, hi... A ja wypowiedziałam swoją maleńką, prywatną wojnę z tym monopolistą
    wrednym, aby nie uzywać mocniejszych słów. Myślę, że gdybyśmy wszscy zaczeli
    im robić "kuku" to choć trochę byłoby im gorzej. Polecam wzsystkim coś
    wymyslić. Ja z radością robię tak: płacę rachunki (duuużżżee jak na mój gust)
    sporo po terminie, tak mniej więcej po 3 tygodniach oni dzwonią, że nie
    wpłyneła płatność, a ja wtedy tak sobie z nimi gadam: a wie Pan nie było mi po
    drodze na pocztę..., albo: na mojej poczcie sa takie kolejki, że szkoda mi
    czasu w nich stać, jak się zmniejszą, to zapłacę...albo wie Pan: wiem, że nie
    wpłynęła, ale wy mi i tak noty odestkowe przysylacie i ja je płacę, więc o co
    chodzi? Itp. A noty wsyłają, hi, hi, np. na 7,00 zl... Więc tak: muszą się
    nadzwonić, uslyszą nabijanie się z nich, muszą się naliczyć i nawysyłać
    papierków itp... Jak osotanio zadzwonili w SOBOTĘ, że mają jakąś nową ofertę,
    to już na poważnie ich obraziłam!!!! Ku..., co to za zwyczaje dzwonić do ludzi
    w sobotę, aby ich namawiać na tanie rozmowy w weekndy... Ku... A poza tym
    wystarczyło zobaczyć moje bilingi, aby zauważyć, że nigdzie nie dzwoniw w
    weekendy!!!

    I.

  • 9. Data: 2004-05-05 14:57:37
    Od: "sure" <s...@n...gazeta.pl>

> [...]
    > wystarczyło zobaczyć moje bilingi, aby zauważyć, że nigdzie nie dzwoniw w

    A ja zrezygnowalalem z ich uslug 8 miesiecy temu i do tej pory mi telefonu
    nie odlaczyli.... nawet z dzilu windyfikacji dzwonili z pol roku temu ze mi
    telefon odlacza za nie placenie rachunkow:P Ostatnio kobieta z firmy
    zajmujacej sie windyfikacja insynuowala ze klamie skoro do mnie sie
    dodzwonila:/ Wyslalem kiedys maila do biura ochrony konsumeta i konkurencji
    ale poinformowali mnie ze rozpatruja grupowe skargi, wiec radze uwazac tym
    ktorzy planuja telefonicznie na blekitnej lini rozwiazywac umowe.
    pozdro

  • 10. Data: 2004-05-05 19:44:49
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 5 May 2004 13:53:59 +0200, "Iwona" <i...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Ku... A poza tym
    >wystarczyło zobaczyć moje bilingi, aby zauważyć, że nigdzie nie dzwoniw w
    >weekendy!!!
    No to wlasnie jestes najlepszym klientem uslugi - zaplacisz a nie
    skorzystasz!

    WAM
    --
    Wygraj weekend w Rewalu lub na Kaszubach.
    Przyjdź na nasze stoisko na targach turystycznych!