PracaGrupypl.praca.dyskusjeNo to jest jakies przegiecie › Re: No to jest jakies przegiecie
    From: "sure" <s...@n...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: No to jest jakies przegiecie
    Date: Wed, 5 May 2004 16:57:37 +0200

    > Hi, hi... A ja wypowiedziałam swoją maleńką, prywatną wojnę z tym
    monopolistą
    > wrednym, aby nie uzywać mocniejszych słów. Myślę, że gdybyśmy wszscy
    zaczeli
    > im robić "kuku" to choć trochę byłoby im gorzej. Polecam wzsystkim coś
    > wymyslić. Ja z radością robię tak: płacę rachunki (duuużżżee jak na mój
    gust)
    > sporo po terminie, tak mniej więcej po 3 tygodniach oni dzwonią, że nie
    > wpłyneła płatność, a ja wtedy tak sobie z nimi gadam: a wie Pan nie było
    mi po
> [...]
    A ja zrezygnowalalem z ich uslug 8 miesiecy temu i do tej pory mi telefonu
    nie odlaczyli.... nawet z dzilu windyfikacji dzwonili z pol roku temu ze mi
    telefon odlacza za nie placenie rachunkow:P Ostatnio kobieta z firmy
    zajmujacej sie windyfikacja insynuowala ze klamie skoro do mnie sie
    dodzwonila:/ Wyslalem kiedys maila do biura ochrony konsumeta i konkurencji
    ale poinformowali mnie ze rozpatruja grupowe skargi, wiec radze uwazac tym
    ktorzy planuja telefonicznie na blekitnej lini rozwiazywac umowe.
    pozdro