PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nietypowy "tydzien pracy"

  • 1. Data: 2005-03-16 10:23:38
    Temat: Nietypowy "tydzien pracy"
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Ostatnio udalo mi sie porozmawiac z kilkoma rekrutujacymi.
    Przy okazji zauwazylem, ze pojawia sie tendencja do organizowania
    pracownikom dosyc nietypowych cyklow roboczych.
    1- praca na zmiany. Pierwsza zmiana 10 dni, potem 4 dni wolne i 10 dni na
    druga zmiane, 4 dni wolne itd.
    2- praca od 10 do 20-ej, nastepny dzien wolny , 10-20, wolne itd

    O ile nie jest to niewygodne, a czasem wrecz lepsze od typowego tygodnia
    pracy, jesli ktos tylko pracuje i wypoczywa, to dla osob doksztalcajacych
    sie, taka wedrowka dni wolnych i roboczych uniemozliwia wg mnie
    skorzystanie z typowych kursow roznego typu, nawet wekendowych.

    Ciekawe na ile jest to czesta tendencja? Moze akurat trafilem jednak na
    jakies wyjatki?